گروه توسعه دهنده سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت در اردیبهشت ماه سال آینده ( آوریل ) در شهر سانفرانسیسکو آمریکا از ویندوز 9 رونمایی می کند.
 از پایگاه سی نت، این شرکت بزرگ ارایه دهنده نرم افزارهای رایانه ای قصد دارد سیستم عامل ویندوز 9 ( Windows 9 )را با نام درشولد

( Threshold )وارد بازار کند که این اقدام جدا از طرح گسترده مایکروسافت برای یکپارچه سازی دو سیستم عامل ویندوز و ویندوز فون انجام می شود.

سیستم عامل ویندوز 9 شامل نسخه های مختلف از سیستم های عاملی که تاکنون از سوی مایکروسافت ارایه شده است . در این سیستم عامل سه نسخه ایکس باکس وان (Xbox One )، ویندوز و ویندوز فون عرضه می شود و قرار است که از این پس آنها در یک سیستم کلی به روز شوند.

Paul Thurott وبلاگ نویس مسائل اختصاصی ویندوز گفته است که به احتمال زیاد ، Threshold با نام ویندوز 9 عرضه خواهد شد تا مایکروسافت را از شکست ویندوز 8 دور سازد . به رغم تلاش های این شرکت ویندوز 1/8 نتوانست آماری فراتر از 25 میلیون آپدیت را بدست آورد .

با وجود اینکه ویندوز 8 در حال حاضر بیش از یک سال است که به بازار عرضه شده؛ ولی سهم این نسخه ، از تغییر سیستم عامل دستگاه ها ، همچنان در پشت سر آمار ویندوز 7 قرار می گیرد.
بازدید از صفحه اولارسال به دوستان نسخه چاپی




گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:fararu.com

مطالب پیشنهادی:
ایمیل موقت در یک دقیقه ایجاد کنید!
عضویت احمدی‌نژاد لغو شد!
جزئیات اقساط وام 35میلیونی مسکن
فاجعه ای در دبیرستان های دخترانه + عکس
روحانی نما رسما شغل شد! + عکس