راه اندازی تلویزیون اینترنتی توسط مخابرات
معاون شرکت مخابرات ایران از آمادگی شبکه مخابراتی کشور برای راه اندازی تلویزیون اینترنتی خبر داد و گفت: در صورت دریافت مجوز توسط سازمان صدا و سیما ارائه این سرویس به متقاضیان انجام می شود.
داوود زارعیان در مورد آخرین وضعیت ارائه خدمات تلویزیون اینترنتی اظهار داشت: هم اکنون فاز آزمایشی ارائه این خدمات توسط شرکت مخابرات ایران در چند شهر از جمله تهران پیاده سازی شده است و در صورتی که سازمان صدا و سیما بتواند مجوزهای لازم را برای این خدمات دریافت کند مخابرات آمادگی فنی واگذاری این سرویس را دارد.

وی با بیان اینکه در پروژه IP تی وی بخش فنی بر عهده شرکت مخابرات و ارائه محتوا با سازمان صدا و سیما است افزود: شرکت مخابرات ایران براساس پروانه صادر شده مجوز ارائه خدمات فنی پروژه تلویزیون اینترنتی را دارد اما ارائه محتوا با سازمان صدا و سیما است که باید مجوزهای لازم را از سازمان های ذی ربط دریافت کند.

معاون شرکت مخابرات خاطرنشان کرد: شبکه مخابرات از نظر فنی آماده ارائه این سرویس است و هم اکنون فاز آزمایشی ارائه این خدمات با موفقیت انجام شده است.

 پیش از این از سوی مجریان این طرح اعلام شده بود که ارائه این سرویس در فروردین ماه سال آینده عملیاتی می شود و قرار بود ثبت نام برای دریافت تلویزیون اینترنتی و تعاملی (IP مدیا) در نیمه اول بهمن ماه در 6 شهر صورت گیرد اما سازمان صدا و سیما ملزم شد از سازمان تنظیم مقررات و مرکز ملی فضای مجازی مجوزهای لازم را اخذ کند که این موضوع هنوز تحقق نیافته است.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
عمیق‌ترین سایه کائنات معرفی شد
گروهبان دانایی‌فر به آمریکا پناهنده شد؟
ظریف: کابوس جنگ طلبان مسئله هسته ای است
اعترافات تکان‌دهنده مدیر فیسبوک
حضور غیرمنتظره روحانی در شهرری