معرفی 10 گوشی هوشمند برتر + تصاویر
سونی اکسپریا Z2، آیفون 5S، اچ‌تی‌سی‌وانM8،گلکسی اس5،لومیا آیکون نوکیا از ورایزون در بخش گوشی های مخصوص پدران و....
اغلب پدرها و فرزندانشان بر سر خرید گوشی هوشمند مناسب با هم جر و بحث دارند و هر کدام خوبی ها و بدی‌های گوشی‌ها را به رخ هم می کشند. به گزارش زد دی نت، قیمت برای فرزندان و اینکه بتوانند روی شبکه های اجتماعی راحت کار کنند و یا اینکه گوشی را در کالج یا مدرسه از دست خود نیندازند و موجبات دردسر را فراهم نکنند؛ از نکاتی است که فرزندان به آنها توجه می کنند.

در این مقاله سعی می کنیم 5 گوشی مناسب پدران و 5 گوشی نیز مناسب حال فرزندان را هنگام هدیه دادن به یکدیگر به شما معرفی کنیم: (گفتنی است آیفون 5S در هر دو لیست آمده چرا که بهترین گوشی هوشمند در حال حاضر جهان است که هم پدران و هم فرزندان آن را برترین می دانند)

سونی اکسپریا Z2، آیفون 5S، اچ‌تی‌سی‌وانM8،گلکسی اس5،لومیا آیکون نوکیا از ورایزون در بخش گوشی های مخصوص پدران و موتو جی وایرلس، ال‌جی جی2، اچ‌تی‌سی وان M7، نکسوس5 وآیفون 5S گوشی های هوشمند مخصوص فرزندان انتخاب شده اند که مورد بررسی قرار می گیرند.



به باور بسیاری از کارشناسان و کاربران Z2 اکسپریا بهترین گوشی هوشمند اندرویدی در حال حاضر بازار است. قیمت آنلاین این گوشی 650 دلار بوده ترکیب شیشه و فلز با طراحی فوق العاده و عکسهای با کیفیت، پدرتان را خوشحال خواهد کرد.

اما گوشی ام8 اچ‌تی‌سی طراحی فوق العاده ای داشته و در دست گرفتن یک گوشی فلزی جذابیت زیادی دارد،به خصوص که اسپیکرهای گوشی می تواند برای پدر لحظات خاطره انگیزی ایجاد کند. با سیستم عامل بهینه شده سنس6 و دوربین موسوم به Duo و افکت های تصویری و ارسال تصاویر کپچر شده روی شبکه های اجتماعی ویژگی دیگری است که می توان برای پدر خوبتان در نظر بگیرید.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/lkjsdh1.jpg

اما گلکسی اس5 با ضد آب بودن اش و نمایشگر زیبا نیز حرفهای خوبی برای گفتن دارد. باطری گوشی قابل تعویض بوده و احساس سبکی در دستان هنگام کار با اس5 ویژگی دیگری است که برای هدیه دادن به والدین خود می توان در نظر گرفت.
 
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/lkjsdh2.jpg

آیفون 5S اپل بهترین طراحی و زیبایی را در خود جای داده و به راحتی قابل حمل و نقل است بدون اینکه سایز گوشی شما را دچار مشکل سازد. امنیت بالا با تاچ آی دی، کیفیت بالای دوربین و نرم افزارهای بسیار کارآ می تواند پدر شما را شیک و پیک تر سازد. قدرت بالای عملکرد گوشی نیز آن را از سایر گوشی های مشابه برتر ساخته است.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/lkjsdh3.jpg

نوکیا آیکون روی اپراتور ورایزون با ویندوز فون 8.1 نیز گوشی خوبی است که دوربین آن جذابیت فوق العاده ای برای پدر شما دارد. البته کمی سنگین بوده و باید با پدر خود کمی درباره آن صحبت کنید.
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/lkjsdh4.jpg

اما شما پدر خوب که قصد خرید گوشی برای فرزند خود را دارید می توانید نگاهی به موتو جی بیندازید. با کمتر از 180 دلار بهترین گوشی و مناسب ترین را برای فرزند خود خواهید خرید.
 
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/lkjsdh5.jpg

ال جی جی2 نیز می تواند گوشی مناسبی برای هدیه دادن به فرزند باشد که دوربین 13 مگاپیکسلی داشته و دکمه های تعبیه شده روی گوشی منحصربفرد است. نرم افزارهای زیادی هم می توان روی گوشی داشت.
http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/lkjsdh6.jpg

اما اچ‌تی‌سی وان M7 گوشی مورد علاقه فرزندان در سال 2013 که اکنون ارزان تر هم شده و می توان برای فرزندانی که عاشق داشتن اسپیکرهای خوب روی گوشی هستند، خرید و هدیه داد.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/lkjsdh7.jpg

نکسوس 5 هم انتخاب بزرگی برای هدیه دادن به فرزند می تواند باشد و تجربه اندرویدی خالص را با نکسوس5 می توان داشت که گوشی مخصوص گوگل بوده و دوربین مناسب و نمایشگر خوبی دارد.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/lkjsdh8.jpg

اما پدرانی که پولدارند و قصد خرید گوشی منحصربفرد برای فرزند خود را دارند می توانند روی آیفون 5S سرمایه گذاری کنند اما لوازم جانبی برای حفظ این گوشی ظریف را نباید فراموش کنند.

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/02/lkjsdh9.jpg



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fararu.com

مطالب پیشنهادی :
این اختراعات تصادفی جهان را تغییر داد
قطار مسافری تهران - مشهد دچار سانحه شد
جزئیات برگزاری نشست خبری حسن روحانی اعلام شد
8 سال به جای پول نفت، جنس بنجل گرفتیم
سنگ قبر مه آفرید امیرخسروی + عکس