رونمایی از گوشی جدید موتورولا +عکس
این شرکت برای جلب رضایت منتقدان خود میزان این حافظه را دو برابر کرده و برای بازاریابی این گوشی با شرکت‌های مخابراتی AT&T، Sprin، T-Mobile و Republic Wirelessبه توافق رسیده است.
منابع خبری از عرضه گوشی هوشمند جدید شرکت موتورولا موسوم به 64GB Moto X خبر می‌دهند. این گوشی در واقع یک مدل ارتقا یافته از گوشی موتو ایکس است که قبلا عرضه شده بود. به گزارش صبحانه، اولین سری از گوشی‌های Moto X در آگوست سال گذشته عرضه شد. این گوشی مجهز به سیستم عامل آندروید بوده و قابلیت های متنوعی داشت. اما برخی معتقد بودند حافظه 32 گیگابایتی داخلی آن پاسخگوی نیازهای کاربران نیست و با توجه به عدم امکان نصب حافظه داخلی بر روی این گوشی باید این رقم افزایش یابد.

حال این شرکت برای جلب رضایت منتقدان خود میزان این حافظه را دو برابر کرده و برای بازاریابی این گوشی با شرکت‌های مخابراتی AT&T، Sprin، T-Mobile  و  Republic Wirelessبه توافق رسیده است. در این میان غایب اصلی شرکت Verizon است. قرار است این گوشی تنها 100 دلار گران تر از مدل 16 گیگابایتی این گوشی باشد.

از جمله ویژگی های جالب این گوشی توانایی دریافت دستورات و فرامین صوتی است. این گوشی با شنیدن صحبت‌های کاربر فرامین او را اجرا می کند و در این زمینه از برنامه سیری شرکت اپل بهتر عمل می‌کند. همچنین در این گوشی دوربین عکاسی با دو بار چرخاندن مچ دست باز شده و برای گرفتن عکس کافییست هر بخشی از صفحه نمایشگر را لمس کنید تا عکس به صورت خودکار گرفته می‌شود.





گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: eghtesadeiranonline.ir

مطالب پیشنهادی :
سیستم عامل جدید سامسونگ رونمایی شد
حمله تروریستی به کاروان زائران مرقد امام(ره)، ۲۳ کشته بر جای گذاشت
نکات قابل تامل درباره حمله مصباح به روحانی
تلاش سازمان مدیریت بحران در زمان طوفان+ عکس
گرد و غبار در آسمان تهران+ تصاویر