گوشی جدید در راه بازار
این برنامه در جدیدترین نسخه‌ خود بر قابلیت‌های Galaxy K Zoom، جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ سرمایه‌گذاری کرده‌ است.
 چندی پیش جدیدترین گوشی تلفن همراه سامسونگ Galaxy K Zoom که از جدیدترین نسخه‌ برنامه Vine (واین) بهره گرفته، رونمایی شد.Vine یکی از سرویس‌های توییتر است و به کاربران خود اجازه می‌دهد به راحتی ویدئوهای کوتاه بسازند و آنها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و تماشا کنند.

این برنامه در جدیدترین نسخه‌ خود بر قابلیت‌های Galaxy K Zoom، جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ سرمایه‌گذاری کرده‌ است.

به گفته‌ سان هونگ لیم، نایب رئیس ارشد بخش بازرگانی ارتباطات سیار سامسونگ، در آخرین همکاری مشترک خود با توییتر یک بار دیگر به تعهد خود نسبت به ابتکارات نوین و حمایت از خواسته کاربران خود که علاقمند به استفاده از خلاقیت‌ هستند، عمل کرده است.

هدف اصلی از قرار گرفتن نسخه جدید Vine در کنار قابلیت‌های بسیار پیشرفته‌ دوربین گوشی Galaxy K Zoom درواقع افزایش قدرت بیان هنری و ایجاد یک تجربه تازه با استفاده از یک تلفن همراه هوشمند است.

برنامه Vine با برخورداری از مزیت عکاسی بسیار ساده، اپتیک واقعی و طراحی که Galaxy K Zoom در اختیارش قرار داده‌، امکان ضبط تصاویر از سوژه‌های دور و نزدیک را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده است.

قرار گرفتن دکمه زوم روی صفحه‌ ضبط تصویر از جمله ویژگی‌های جدید برنامه‌ vine در گوشی‌های Galaxy K Zoom است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از برنامه‌ vine هم‌زمان با ضبط ویدئو، بتوانند روی سوژه‌ها به آسانی زوم کنند.

Galaxy K Zoom ترکیبی از پیشرفته‌ترین فناوری‌ دوربین‌های دیجیتال و صنعت پیشرو گوشی‌های هوشمند سری Galaxy سامسونگ است که امکان خلق تصاویر و ویدئوهایی با کیفیت حرفه‌ای را در قالب گوشی تلفن همراه هوشمند در اختیار کاربران قرار می دهد.

Galaxy K Zoom به زودی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران رونمایی و روانه بازار می‌شود.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
تصاویر بودار در سایت های اجتماعی
صدر: پرونده هسته‌ای دست وزارت خارجه نیست
چرا نصف فارغ التحصیلان دانشگاه آزادی هستند؟؟؟
فقط به این شرط کلاس اولی‌ ها را ثبت نام می کنیم
قیمت میوه‌های تابستانی کم شد