محبوب‏ترین موبایل در امارات چیست؟
آمارها نشان داده که آی‌فون 5 محبوب‏ترین گوشی هوشمند در میان کاربران موبایل در کشور امارات متحده عربی است.
 بر اساس آماری که به تازگی منتشر شده، کاربران اماراتی علاقه بسیاری به گوشی آی‌فون 5 دارند.  پس از آی‌فون، گوشی‏ گلکسی S3 که دو سال پیش به بازار عرضه شده، جایگاه دوم را با 2.7 درصد سهم در بازار امارات دارد.

 این در حالی است که گوشی آی‌فون 5S حدود 2.5 درصد سهم بازار امارات را در اختیار دارد. بر اساس گزارش رگولاتوری مخابراتی امارات متحده عربی، آی‌فون 5 همچنان بالاترین میزان سهم بازار را در سه ماه نخست سال 2014 از آن خود کرده است. این گوشی همچنین در طول سال 2013 با 2.8 درصد سهم، جایگاه نخست را در بازار امارات داشت. گوشی‌های محبوب دیگر در بازار امارات آی‌فون 4S با 2.1 درصد سهم، Galaxy S Duos با 1.8درصد و گلکسی S4 سامسونگ با 1.7 درصد سهم بازار است.گزارش‏ها حاکی است که 52 درصد مردم امارات متحده عربی از گوشی‏های هوشمند استفاده می‏کنند که از سال گذشته تا کنون با رشد 10 درصدی همراه شده‏ است.

50.2درصد کل گوشی‏های ثبت شده در امارات متحده عربی متعلق به نوکیا است. در این کشور سامسونگ با 19.3 درصد سهم دومین جایگاه را از نظر محبوبیت گوشی‏هایش در اختیار دارد و اپل با 9.1 درصد سهم در جایگاه بعدی جدول قرار گرفته است. برخلاف نوکیا که میزان سهم‏اش مدام در حال کاهش است، سامسونگ و اپل به افزایش میزان سهم‏شان ادامه می‏دهند. اپل در طول سه ماه ابتدایی سال‌جاری میلادی جایگاه بلک‏بری را ربود.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: eghtesadeiranonline.com

مطالب پیشنهادی :
یافتن کودکان گمشده با ابزار شناسایی چهره محقق ایرانی
جلوگیری دائمی از بارداری مجازات دارد
اخاذی پسر دختر نما از مردان هوسباز
اگر ایران و آمریکا بر سر داعش متحد شوند....
در کارخانه نودل چه می‌گذرد +عکس