تلویزیون‌های آینده، مقواهایی که لوله می‌شوند +عکس
شرکتی برای اولین‌بار یک تلویزیون مقوایی 18 اینچی را طراحی کرده که به‌طور کامل قابل لوله کردن است و با استفاده از آن می‌توان یک تلویزیون را به راحتی حمل‌ونقل کرد‌
کارشناسان معتقدند ظرف چند سال آینده می‌توان تلویزیون‌ها را لوله کرد و با خود این طرف و آن طرف برد و مثل یک روزنامه از آن استفاده کرد‌. به نقل از کی ویو، این رویایی است که شرکت ال‌جی در مورد آینده تلویزیون‌ها ترسیم کرده و نمونه‌ای از آن را هم در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است‌.

این شرکت برای اولین‌بار یک تلویزیون مقوایی 18 اینچی را طراحی کرده که به‌طور کامل قابل لوله کردن است و با استفاده از آن می‌توان یک تلویزیون را به راحتی حمل‌ونقل کرد‌. دقت این تلویزیون تاشدنی برابر با یک میلیون مگاپیکسل است و تاکردن و حمل‌ونقل آن تاثیر منفی روی کیفیتش نخواهد گذاشت‌. برای طراحی این تلویزیون به جای استفاده از پلاستیک‌های متعارف از ماده‌ای به نام فیلم پلی مید استفاده شده که ضخامت نمایشگر تلویزیون را به میزان چشمگیری کاهش داده و انعطاف خوبی نیز دارد‌.

این نمایشگر تاشدنی در مقایسه با نمایشگرهای LCD از کیفیت و وضوح بیشتری نیز برخوردار است‌. در آینده با پیشرفت فناوری امکان عرضه این نمایشگرها در ابعاد 50 اینچ هم وجود خواهد داشت‌. این شرکت اظهار امیدواری کرده که از سال 2017 عرضه تلویزیون‌های تاشدنی فوق دقیق 60 اینچی را آغاز کند‌.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

مطالب پیشنهادی :
با دردسرهای گوشی اندرویدی آشنا شوید
سری جدید قیمت آپارتمان در تهران
کودک آزاری در یکی از مهدکودک های کشور+ فیلم
سپری از گوشت و خون در اطراف بیمارستان غزه
قول مساعد کانادا برای تحویل خاوری به ایران