آیفون 6 بعد از خم شدن آتش می گیرد! +عکس
به جرات میتوان گفت که جنجال خم شدن آیفون ۶ های اپل ، یکی از بزرگترین چالش های بوده که این کمپانی تا به حال با آن روبرو شده است.
خم شدن آیفون ۶ های اپل ،چالشی که بسیاری از اپل دوستان را به این کمپانی بدبین کرده ،اکنون این مشکل وارد فاز جدیدی شده چرا که گزارش رسیده یک اسمارت فون آیفون ۶ پس از خم شده آتش گرفته و منجر به سوختگی پای صاحب آن شده است ! .



فیلیپ لکدر، نام یکی از خریداران آیفون ۶ است که اکنون اتفاق بسیار بدی برای گوشی او افتاده است.وی در حالی که مشغول راندن دوچرخه کابین دار خود بود با برخورد به دیواره کابین این دوچرخه به آیفون ۶ درون جیبش فشار وارد شده و ضمن خم شدن گوشی ، آیفون ۶ او از ناحیه باتری آتش گرفته است.این درحالی است که وی گوشی خود را در یک کیف چرمی در جیب خود قرار داده بود!

آتش سوزی آیفون ۶ در جیب فیلیپ لکدر باعث سوختگی ۱۱ سانتی متری درجه دو و در برخی نواحی دیگر از پای او منجر به سوختگی درجه یک شده که حتی کیف چرمی محافظ گوشی نیز مانع از ایجاد این سوختگی نشده است.



هرچند که به نظر می رسد میزان فشاری که به گوشی وی در اثر برخورد با دیواره کابین دوچرخه ، بالا بوده و احتمالا هر گوشی دیگری هم که بود دچار حادثه می شد ، اما مشکل خم شدن آیفون ۶ این موضوع را به یک جنجال رسانه ای مبدل ساخته است.حال باید دید که در آینده هم چنین مشکلاتی برای دارنده گان آیفون های جدید اپل گزارش خواهد شد یا خیر.

به هر حال موضوع خم شدن آیفون ۶ ، خصوصا آیفون ۶ پلاس که بسیار راحت تر از مدل کوچکتر خم می شود ، بسیار برای کمپانی اپل دردسر ساز شده و باید دید که این شرکت در آینده چه تصمیماتی برای آن خواهد گرفت.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir

مطالب پیشنهادی :
تحقیقات هسته‌ای کرم گلوگاه انار را عقیم کرد
انگیزه جدی ایران و 1+5
خیر بد برای آنهایی که چک شان برگشت می خورد
بازهم یک زن خیانت کار ، بازهم قتل همسر
جزییات استخدام‌ در ادارات دولتی