استاد مهدی فخرایی، معاون پژوهشی اسبق بنیاد ملی نخبگان درگذشت!
دکتر سید مهدی فخرایی، استاد تمام مهندسی برق و الکترونیک دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و عضو هیات علمی دانشگاه تهران بر اثر بیماری سرطان خون درگذشت.
دکتر سید مهدی فخرایی، استاد تمام مهندسی برق و الکترونیک دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و عضو هیات علمی دانشگاه تهران بر اثر بیماری سرطان خون درگذشت.

 دکتر سید مهدی فخرایی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی بنیاد ملی نخبگان در زمان ریاست دکتر واعظ زاده در بنیاد و همچنین دبیر سابق کنگره پیشگامان پیشرفت بود.

استاد فخرایی در سال 1339 در دزفول متولد شد و تحصیلات دوره دبیرستان را در مدرسه وابسته به دانشگاه شیراز پس از انتخاب به عنوان دانش‌آموز نخبه برگزیده گذراند.

وی سپس در رشته مهندسی برق و الکترونیک موفق به اخذ مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران شد و دوره دکتری خود را در همین رشته در دانشگاه کانادا ادامه داد.

استاد فخرایی دارای 220 مقاله علمی ملی و بین‌المللی در رشته تخصصی خود بود.

وی دبیری 12 همایش علمی در کشور را در کارنامه کاری خود داشت.

پیکر مرحوم استاد سید مهدی فخرایی فردا از ساعت 9 صبح با حضور دکتر نیلی،‌ سرپرست دانشگاه تهران و نیز دکتر صادق واعظ زاده،‌ رییس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از مقابل مسجد دانشگاه تهران تشییع و پس از اقامه نماز به شهر دزفول جهت خاکسپاری منتقل می‌شود.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی:
دانشمندی که جایزه نوبل خود را به حراج گذاشت
تغییرات معافیت مالیاتی حقوق و دستمزد ماهانه
خانم ها توجه کنند که کلاه حجاب کامل نیست و ...
ژست های مسخره ی آقای رئیس جمهور ! + تصاویر
دختر 15 ساله، زنده زنده در آتش سوخت