قائم مقام معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: داشنگاه علوم پزشکی البرز از ترم بهمن ماه دانشجوی پزشکی میپذیرد.
فارس:امیر محسن ضیایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس اظهار داشت: دانشکداه پزشکی کرج با ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران از زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایران جدا شده و به دانشگاه علوم پزشکی البرز تغییر نام داد.

وی اضافه کرد: این تغییر را مصوب شورای گسترش و شورای عالی برنامه ریزی عنوان کرد و افزود: طی این مصوبه دانشگاه علوم پزشکی البرز به شرط تامین مقررات و شرایط مورد نظر وزارتخانه می‌تواند از ترم بهمن ماه دانشجوی پزشکی جذب کند. کما اینکه در ترم پاییز مانند قبل در رشته‌های پرستاری، مامایی و کارشناسی اتاق عمل دانشجو می‌پذیرد.

ضیایی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی البرز جمعیت حدود 4 میلیون نفر را پوشش می‌دهد افزود: بنابراین مسئولیت درمانی مردم استان البرز بر عهده این دانشگاه خواهد بود و وزارت بهداشت درصدد است که از حیث آموزشی، درمانی و بهداشتی این دانشگاه را توسعه دهد.

قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت ارائه آمار تعداد دانشجویانی که در این دانشگاه در رشته‌های پزشکی تحصیل خواهند کرد را به ارائه آمار از سوی  معاونت ارزیابی اداره کل گسترش و شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت منوط کرد.
اما پیگیری مکرر خبرنگار فارس از این معاونت به نتیجه نرسید و مسئول مربوطه(نخعی) اعلام کرد به دلیل مشغله کاری فرصت پاسخگویی ندارد.
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com
 
مطالب داغ دانشگاه:
راه‌اندازی دانشکده علوم ارتباطات در دانشگاه علامه
ارتقا دانشگاه تهران در آخرين رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان
نظر مراجع درباره نوشتن پایان نامه توسط دیگری
با تصویب وزارت علوم زمان بازگشایی دانشگاه ها تغییر کرد
دانشگاه علامه برای ورودی‌های جدید خوابگاه ندارد