جزییات آزمون فنی و حرفه‌ای
آزمون دوره كاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی روز جمعه 3 شهریور ماه برگزار می‌شود.

 
 كارت شركت در آزمون كلیه داوطلبان از روز دوشنبه 30 مرداد برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

براین اساس، كلیه داوطلبان متقاضی شركت در آزمون، برای پرینت كارت شركت در آزمون بایددر تاریخ تعیین شده به سایت اینترنتی سازمان مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات مندرج بر روی كارت اعتباری ثبت‌نام خود و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده، كدرهگیری و شماره شناسنامه یك نسخه پرینت از كارت شركت در آزمون تهیه كنند.

بر این اساس، آزمون برای 21 كد رشته امتحانی شامل كد‌رشته‌های امتحانی 11 (الكترونیك)،12 (الكتروتكنیك)،13 (ماشین الكتریكی)،15 (ساخت وتولید)،16 (نقشه كشی عمومی)،17 (مكانیك خودرو)،18 (صنایع فلزی)،19 (تاسیسات)،20 (صنایع چوب و كاغذ)،21 (چاپ )،22 (ساختمان)،23 (نقشه كشی معماری)،24 (نقشه برداری)،25 (صنایع شیمیایی)،26 (صنایع نساجی)،27 (متالورژی)،28 (سرامیك)،29 (معدن)،30 (ناوبری)،31 (الكترونیك ومخابرات دریایی) و 32 (مكانیك موتورهای دریایی) در صبح روز جمعه 3 شهریور و آزمون برای 20 كد رشته امتحانی دیگر شامل كدرشته‌های امتحانی 14 (كامپیوتر)،33 (حسابداری بازرگانی)،34 (اموردامی)،35 (كودكیاری)،36 (مدیریت خانواده)،37 (طراحی دوخت)،38 (تربیت بدنی)،39 (گرافیك)،40 (هنرهای تجسمی)،41 (فرش دستباف)،42 (قملزنی)،43 (اموردامی)،44 (گاوداری صنعتی)،45 (مرغداری صنعتی)،46 (آبزیان)،47 (پرورش زنبور عسل)،48 (امور زراعی و باغی)،49 (گل و گیاهان زینتی)،50 (ماشینهای كشاورزی) و 51 (صنایع غذایی) در بعدازظهر جمعه 3 شهریور برگزار می‌شود.

همچنین اگر با توجه به اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، شماره ملی، استان محل اخذ دیپلم، كد و عنوان محل‌های انتخابی كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذكور حداكثر تا 2 شهریور منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام كنند، در صورتی كه نسبت به بندهای (جنس، دین، معلولیت و زبان امتحانی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است از روز چهارشنبه اول تا پنجشنبه 2 شهریور به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه كه در سایت سازمان منتشر شده مراجعه كنند.

داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید پرینت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار را به همراه داشته باشند.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سیاه نرم پر رنگ، مداد تراش، مداد پاكن و یك سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله كیف دستی، ساك دستی، پیجر، تلفن همراه، جزوه، كتاب، ماشین حساب (بجز ماشین حسابهای مجاز، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون خودداری كنند. بدیهی است كه به هرحال داشتن هر كدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

جدول مراكز برگزاری آزمون و حوزه‌های رفع نقص كارت آزمون در سایت سازمان به نشانی www.sanjesh.org آمده است.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: shafaf.ir




مطالب داغ سایر بخش ها:
غم‌انگيزترين صحنه از زلزله آذربایجان /عكس
سرقت از پسرعمو و پسرخاله به بهانه تهیه جهیزیه
حضور گسترده تهرانی‌ها برای اهدای خون
دستگیری پدر و پسر سارق
ابراز همدردی كاترین اشتون با بازماندگان زلزله