نتایج تکمیل ظرفیت آزمون ارشد
فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی سری دوم از کد رشته‌های امتحانی تکمیل ظرفیت و ظرفیت‌های جدید باقیمانده در آزمون کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، برنامه زمانی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان نهایی سری دوم برای ثبت‌نام در موسسه آموزش عالی ذیربط نیز اعلام شده است. بر این اساس آندسته از داوطلبانی که متقاضی کد محلهای تحصیلی از کدرشته‌های امتحانی باقیمانده (به غیر از کد محلهای تحصیلی که نتایج نهایی آنان در سری اول اعلام شده است)بوده‌اند و فهرست اسامی آنان در سری دوم اعلام نتایج نهایی (به همراه این اطلاعیه) به عنوان پذیرفته شده نهایی در سایت اینترنتی این سازمان درج شده، لازم است در یکی از روزهای شنبه 7 بهمن و یا یکشنبه 8 بهمن با همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی به موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان مندرج در اطلاعیه امروز سازمان سنجش که قبلاً در یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، لازم نیست از محل قبولی قبلی انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت نامی افراد مذکور از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌گردد. ضمناً لازم به ذکر است قبولی قبلی آن دسته داوطلبانی که اسامی آنان در این اطلاعیه نیز به عنوان پذیرفته شده درج گردیده است، لغو شده است.

آندسته از پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه به همراه این اطلاعیه در سایت اینترنتی این سازمان درج شده، حتی در صورت عدم ثبت نام در محل قبولی مندرج در این اطلاعیه نیز، حق ثبت نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1392 را ندارند. ضمناً چنانچه قبولی قبلی آنان نیز مربوط به دوره روزانه باشد حتی با دادن انصراف از تحصیل در رشته‌های تکمیل ظرفیت حق شرکت درآزمون سال بعد را نخواهند داشت.

عدم مراجعه در تاریخ‌های مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌شود.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
جزئیات نامه مجلس درباره نیکزاد
یک خبر طلایی به بازنشستگان کشوری
جزئیات حذف سهمیه بنزین خودروهای بالای 1800 سی‌سی
دو زورگیر در ملاء عام اعدام شدند
کارمندان 350 هزار تومان عیدی می‌گیرند