آنچه که داوطلبان آزمون دکتری باید بدانند
آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 93 راس ساعت 8 صبح روز جمعه 16 اسفند ماه 92 با تعداد 240 هزار و 361 داوطلب که از این تعداد 102 و 234 نفر زن و 138 هزار 127 نفر مرد هستند در هشت گروه آموزشی و برای 267 کد رشته امتحانی در 53 شهرستان مختلف کشور برگزار می شود.
 مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور به تمامی داوطلبان آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1393 توصیه کرد پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار خود را برای شرکت در این آزمون به همراه داشته باشند.

حسین توکلی روز دوشنبه با بیان این مطلب افزود: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقض کارت شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1393 از ساعت 15 روز گذشته (یکشنبه) بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده شده است و در نشریه پیک سنجش امروز (دوشنبه) نیز منتشر خواهد شد و بار دیگر در نشریه روز دوشنبه 12 اسفندماه نیز منتشر می شود.

وی افزود: براساس اطلاعیه منتشره، کارت شرکت در آزمون تعداد 240 هزار و 361 داوطلب دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1393 از روز سه شنبه 13 اسفند ماه 92 براساس مندرجات بند الف اطلاعیه مذکور بر روی سایت سازمان سنجش به همراه برگ راهنمای مربوط قرار می گیرد.

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: داوطلبان دوره دکتری نیمه متمرکز سال 93 ضرورت دارد از روز سه شنبه 13 اسفند ماه تا ساعت 24 روز پنجشنبه 15 اسفند 92 با مراجعه به سایت سازمان و وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای شامل نام خانوادگی، نام، کد ملی و تاریخ تولد یا اطلاعات ثبت نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری ضمن مشاهده کارت شرکت در آزمون خود و همچنین برگ راهنمای مربوط پرینت دریافت کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: شهرستان محل برگزاری آزمون و همچنین آدرس محل برگزاری هر داوطلب در ذیل پرینت کارت داوطلبان درج شده است و لذا به تمامی داوطلبان اکیدا توصیه می شود که ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه منتشره سازمان سنجش که هم اکنون بر روی سایت سازمان قرار دارد از شهرستان محل برگزاری آزمون خود براساس جدول شماره یک مندرج در اطلاعیه مطلع شوند و با مطالعه سایر ضوابط اطلاعیه برای دریافت به موقع کارت شرکت در آزمون خود اقدام کنند.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 93 راس ساعت 8 صبح روز جمعه 16 اسفند ماه 92 با تعداد 240 هزار و 361 داوطلب که از این تعداد 102 و 234 نفر زن و 138 هزار 127 نفر مرد هستند در هشت گروه آموزشی و برای 267 کد رشته امتحانی در 53 شهرستان مختلف کشور برگزار می شود.





گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jaaar.com

مطالب پیشنهادی :
آغاز ثبت‌نام مرحله دوم آزمون سراسری ۹۳
خوش خبری بنزینی برای تهرانی ها
نامه‌ ای‌ خواندنی برای بازداشت ریگی‌ +عکس
توضیح کوتاه درباره توافق نهایی ایران و 1+5
من خطابم به گشت ارشاد شهر کی ِف است