چرا دانشجویان مشروط‌ می شوند؟
کارشناس بخش مشاوره دانشگاه علم و صنعت از راه اندازی کارگاه های آموزش پیش از ازدواج با همکاری بهزیستی استان تهران خبر داد.
حسین سلیمی ، با اشاره به کارگاه هایی که توسط مرکز مشاوره دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود گفت: یکی از این کارگاه‌ها، آموزش های پیش از ازدواج است که با همکاری بهزیستی استان تهران و با حضور اساتیدی از بهزیستی برگزار می شود.

وی افزود: دراین کارگاه دانشجویان با مسایل پیش از ازدواج مانند شناخت، شیوه انتخاب، دوران نامزدی و دوران عقد آشنا می شوند و دانشجویان در تمام مقطع تحصیلی می توانند در این کارگاه ها شرکت کنند.

کارشناس بخش مشاوره دانشگاه علم و صنعت از دیگر کارگاه های مرکز مشاوره به کارگاه های پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد و گفت: در این کارگاه‌ها دانشجویان با اعتیاد و عوامل آسیب زا و محافظت کننده و مهارت نه گفتن آشنا می شوند.

سلیمی افزود: کارگاه هایی نیز برای دانشجویان مشروطی برگزار می شود که براساس آن دانشجویانی که دو ترم مشروط شده اند باید در این کارگاه ها شرکت کنند.

وی اساسی ترین دلایل مشروط شدن دانشجویان را عدم برنامه ریزی صحیح، دوری از خانواده و مشکلات عاطفی عنوان کرد و گفت: برای این دانشجویان مشاوره های تحصیلی برگزار می شود.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
ابهام در چگونگی انتخاب رئیس دانشگاه تهران
حاشیه‌های تمام نشده سفر اشتون به ایران
ناگفته های ریحانه درباره روز حادثه از زبان قاضی پرونده
در مهمانی همسر روحانی چه گذشت؟
عمل وازکتومی هم دیگر دلبخواه نیست