آغاز انتخاب رشته دانشگاه آزاد از امروز
ثبت‌نام مقاطع مختلف دانشگاه آزاد در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون از امروز آغاز می‌شود و تا شنبه اول شهریور ادامه خواهد داشت.
 انتخاب رشته داوطلبان علاقه‌مند به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد و شرکت‌کننده در آزمون سراسری سال ۹۳ از امروز سه‌شنبه ۲۱ مردادماه آغاز می‌شود و تا شنبه اول شهریور ادامه خواهد داشت.داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org و تهیه کارت اعتباری برای پرداخت الکترونیکی برای داوطلبان مقطع کارشناسی ۲۵ هزار تومان و هزار تومان برای مقطع کاردانی است نسبت به انتخاب رشته ۲۰ کد رشته محل رشته‌های نیمه وقت و تمام وقت را انتخاب کنند.

ثبت‌نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد
داوطلبان مقطع کاردانی نیز می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت مرکز آزمون و تهیه پرینت از ثبت‌نام خود در سایت مرکز آزمون از روز شنبه ۸ شهریورماه به واحد دانشگاهی انتخابی خود مراجعه و ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

ثبت نام بدون آزمون رشته‌های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته
ثبت‌نام برای مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد نیز از امروز سه‌شنبه ۲۱ مردادماه از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org آغاز می‌شود و تا روز شنبه اول شهریورماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش داوطلبان با تهیه کارت اعتباری می‌توانند به صورت آنلاین با پرداخت هزینه ثبت‌نام رشته‌ محل‌های خود را انتخاب و ثبت‌نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

داوطلبان مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می‌توانند دوره‌های بدون آزمون را انتخاب کرده و مجاز به انتخاب ۱۰ رشته محل از یک مجموعه آموزشی با توجه به دفترچه ثبت‌نامی که بر روی سایت مرکز ‌آزمون قرار گرفته هستند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com

مطالب پیشنهادی :
مجوز دانشگاه احمدی‌نژاد باطل شد
روحانی بنزین بر آتش اصولگرایان تندرو ریخت
شود همجنس با همجنس همکار!
روحانی : به جهنم که از مذاکره می ترسید!
آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط هواپیما