قول سازمان سنجش به کنکوری های معترض
رئیس سازمان سنجش گفت: برخی از داوطلبان نیز، انتخاب رشته خود را به طور کامل ثبت نکرده‌اند؛ بنابراین پس از اعلام نتایج کنکور سراسری با مشکل مواجه شده‌اند
 رئیس سازمان سنجش با بیان این مطلب گفت: برخی از اعتراضات داوطلبان، به دلیل انتخاب‌های غیرواقعی و مشاوره‌های غلط در هنگام انتخاب رشته رخ داده است. در چارچوب قانون، به داوطلبان معترض کمک می‌کنیم.

ابراهیم خدایی در حاشیه مجلس ترحیم خواهر نجفی سرپرست وزارت علوم، با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری در روزهای اخیر گفت: به داوطلبان کنکور توصیه می‌کنیم تا روز 26 شهریورماه که کارنامه‌ها در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود، صبر کنند و بعد از آن، اگر به طور مجدد نسبت به نتیجه آزمون خود اعتراض داشتند، به صورت اینترنتی اعتراض خود را به این سازمان ارسال کنند.

او با بیان اینکه بخشی از اعتراضات داوطلبان کنکور سراسری در خصوص نتایج این آزمون مربوط به رشته‌های پردیس‌های علوم پزشکی بوده است، گفت: برخی از اعتراضات داوطلبان نیز به دلیل انتخاب‌های غیرواقعی و مشاوره‌های غلط رخ داده است.

رئیس سازمان سنجش گفت: برخی از داوطلبان نیز، انتخاب رشته خود را به طور کامل ثبت نکرده‌اند؛ بنابراین پس از اعلام نتایج کنکور سراسری با مشکل مواجه شده‌اند.

خدایی گفت: سازمان سنجش تا جایی که ضوابط و قوانین اجازه دهد، به داوطلبان معترض کمک می‌کند. او با بیان اینکه سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آماده دریافت اعتراضات داوطلبان است، گفت: پس از ثبت اعتراض‌ها در این سیستم، طی 10 روز به افراد پاسخ می‌دهیم.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:nasimonline.ir

مطالب پیشنهادی :
جنجال 16 میلیارد تومانی دانشگاه احمدی‌ نژاد
بان‌کی‌مون: مبارزه با داعش نیاز به مجوز شورای امنیت ندارد
لیست اجاره‌ بها در مناطق مختلف تهران +جدول
اطلاعیه درباره تعویض کارت پایان خدمت
افشاگری درباره خبرنگار آمریکایی سلاخی شده