بالاخره دانشگاه عارف مجوز دارد یا نه ؟؟؟
بر اساس گفته‌های محمدرضا عارف در ابتدا باید منابع مالی و بعد مجوز و سپس مکان تاسیس دانشگاه تایید شود ولی تاکنون مجوزی برای تاسیس موسسه غیر‌انتفایی ارائه نشده است.
 مدیر کل دفتر آموزش‌های عالی غیر دولتی وزارت علوم گفت: بر اساس گفته‌های محمدرضا عارف هم اکنون وی به دنبال تامین منابع مالی موسسه غیر‌انتفایی خود است و تاکنون مجوزی جهت تاسیس موسسه غیر‌انتفایی صادر نشده است.

کارن ابری نیا مدیر کل دفتر آموزش عالی غیر دولتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری  گفت: در رابطه با دانشگاه عارف و تاسیس یک موسسه غیرانتفایی باید بگویم که مباحث مطرح شده از سوی محمد‌رضا عارف را مطالعه کردم چنانچه که بیان شده وی به دنبال تامین منابع مالی است و تا زمانی که تامین منابع مالی به اتمام نرسد ما هم نمی‌توانیم بر اساس قانون بررسی کنیم.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا دانشگاه محمدرضا عارف مجوز دریافت کرده یا نه؟ اظهار داشت: بحث مجوز گرفتن مراحل مختلفی دارد چنانچه در ابتدا در این رابطه بحث موافقت اصولی مطرح می‌شود و سپس در مراحل جدی‌تر موافقت قطعی در خصوص مکان تاسیس موسسه غیر‌انتفایی مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس گفته‌های محمدرضا عارف در ابتدا باید منابع مالی و بعد مجوز و سپس مکان تاسیس دانشگاه تایید شود ولی تاکنون مجوزی برای تاسیس موسسه غیر‌انتفایی ارائه نشده است.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir

مطالب پیشنهادی :
نامه روسای 9 دانشگاه تراز اول به رهبری
نام همسر اول با ثبت رسمی ازدواج دوم حذف می شود
ارزانی دلار پیش درآمد مذاکرات هسته ای
اسحاق جهانگیری هم موتور سوار شد!
پسرک را اعدام در ملاعام به کشتن داد!