نامه تند زیباکلام به جواد لاریجانی
با سلام و تحیات در آستانه شروع سال تحصیلی از ثبت نام دانشجویان بهایی ممانعت شده است...
 صادق زیباکلام در وبلاگ خود نامه ای سرگشاده خطاب به دکتر محمدجواد لاریجانی در خصوص آزار دراویش و ممانعت از تحصیل برخی دانشجویان نوشته است؛ متن کامل نامه بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمد جواد اردشیر لاریجانی

ریاست محترم کمسیون حقوق بشر قوه قضاییه مد ظله العالی

با سلام و تحیات در آستانه شروع سال تحصیلی از ثبت نام دانشجویان بهایی ممانعت شده است.هفته قبلش هم شاهد آن برخوردها با دراویش و بستگانشان بودیم.جناب لاریجانی عزیز، اگر پس فردا آقای احمد شهید گزارشی مبنی بر جلوگیری از ورود دانشجویان بهایی به دانشگاههای کشور و یا برخورد با دراویش گنابادی و نعمت اللهی و بستگان شان بنویسند، جنابعالی نخستین مقام مسئول نظام خواهید بود که با سخیف ترین ادبیات به او و گزارشش حمله ور شده و طبق معمول خواهید فرمود که "این مزدور دلقک، این عروسک خیمه شب بازی، این آلت دست قدرت های مزورغربی که خود بالاترین ناقضین حقوق بشر هستند و فقط از حقوق بشر استفاده ابزاری می کنند .......با استناد به مطالب کذب ضد انقلاب و رسانه های مزدور فارسی زبان معلوم الحال بیگانه ... یکبار دیگر مشتی جعلیات و مطالب سراپا دروغ را بهم بافته و برای اربابان مزدورش به خوش رقصی جدیدی بر خاسته."( بخش هایی ازادبیاتی که مع الاسف همواره بجای پاسخ منطقی و مستدل در واکنش به گزارشات نقض حقوق بشر در ایران بکار می برید).

ولی حضرت دکتر لاریجانی عزیز، هم دانشجویانی که از ثبت نام شان ممانعت شده مشخص هستند، هم نام و نشان دراویشی که در زندان گرفتارند. و هم هزاران نفر از مردم تهران با چشمان خودشان شاهد رفتار مامورین با زن و بچه های دراویش و معترضین به بازداشت عزیزانشان بودند. مهم "مزدوری احمد شهید" نیست. پرسش اصلی آنست که منع تحصیل بهایی ها بر اساس کدام اصل از قانون اساسی و یا مصوبات مجلس شورای اسلامی صورت می گیرد؟ مهم " سوء استفاده منافقانه وابزاری غربی های ازچماق حقوق بشر" نیست. مهم آنست که دراویش نعمت اللهی یا گنابادی بر اساس کدام بخش از قانون اساسی یا مصوبات مجلس می بایستی آراء و اعتقادات خودشان را کنار گذارده و از باورهای شرعی بنده و جنابعالی تمکین نمایند؟


  ایام بکام باد
 صادق زیباکلام
 پنجم مهرماه یکهزارو سیصدونودوسه



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir

مطالب پیشنهادی :
بالاخره دانشگاه عارف مجوز دارد یا نه ؟؟؟
جامدکردن نور با همکاری دانشمند ایرانی
توقف شماره‌ گذاری برخی خودروهای سواری
ایرانی ها در سال چقدر خرج فال گرفتن می کنند؟
تزریق مواد به خانواده... + عکس