کامران دانشجو و نقد عملکرد وی در دوران وزارت
کامران دانشجو با حضور در مراسم «نقد عملکرد وزرات علوم دولت دهم» برای اولین بار است که بعد از دوران مدیریت خود بر وزارت علوم، در جمع دانشجویان حاضر می‌شود.
 با همکاری جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد و بسیج دانشجویی این دانشگاه فردا سه شنبه 11 آذر همایش «راهکارهای توسعه در شرایط تحریم» برگزار می‌شود.  در این همایش که ساعت 12 فردا برگزار می‌شود سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور دارد.

همچنین به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد روز چهارشنبه 12 آذر ساعت 12 مراسم «نقد عملکرد وزرات علوم دولت دهم» همراه با پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور کامران دانشجو برگزار می‌شود.

کامران دانشجو با حضور در این مراسم برای اولین بار است که بعد از دوران مدیریت خود بر وزارت علوم، در جمع دانشجویان حاضر می‌شود.

گفتنی است این تشکل دانشجویی امروز دوشنبه 10 آذر ساعت 17 نیز یک شب شعر سیاسی دانشجویی را با حضور محمدمهدی سیار، میلاد عرفا‌ن‌پور و محمدکاظم کاظمی از شاعران افغان برگزار خواهد کرد.

لازم به ذکر است مجمع عمومی اعضای جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد نیز با حضور موسی حقانی پژوهشگر و استاد دانشگاه با موضوع تاریخچه جنبش دانشجویی برگزار خواهد شد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
زمان آغاز ثبت نام کنکور دکترای 94
ظریف: تمام تلاش خود را برای امنیت و ثبات عراق به کار می گیریم
بازتاب انتشار فیلم رقص دختر جوان در مترو تهران!!!
جنجال پخش کلیپ کرم در نارنگی
زنده به گور مرد جوان زیر آسفالت !