شروع ثبت نام در دانشگاه احمدی نژاد+عکس
در سایت این دانشگاه اطلاعاتی از رئیس و هیات رئیسه این دانشگاه وجود ندارد و مسئولان دانشگاه بدون ذکر نام مصاحبه می کنند.
 محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در یکی از آخرین اقداماتش در دوران ریاست جمهوری اقدام به تاسیس دانشگاهی با عنوان ایرانیان کرد اما مسئولان وزارت علوم اعلام می کنند مجوزی برای این دانشگاه صادر نشده است.



در سایت این دانشگاه اطلاعاتی از رئیس و هیات رئیسه این دانشگاه وجود ندارد و مسئولان دانشگاه بدون ذکر نام مصاحبه می کنند و به عبارت دیگر تنها به ذکر عنوان بسنده می شود، اما اخباری از انتصاب عبدالرضا شیخ الاسلامی رئیس دفتر سابق احمدی نژاد به عنوان نماینده وزارت علوم در دانشگاه ایرانیان با امضای کامران دانشجو وزیر علوم دولت احمدی نژاد وجود دارد.

روز دوشنبه اطلاعیه ای در سایت این دانشگاه مبنی بر آغاز به کار دانشگاه مجازی ایرانیان منتشر شده است و مدت دوره های کارشناسی ارشد این دانشگاه ، 3 ترم و شهریه ثابت آن 360 هزار تومان و شهریه متغیر هم 65.000 تومان اعلام شده است.

همچنین فهرست دوره های کوتاه مدت این دانشگاه با عناوین سیاست بین الملل،اصول و مبانی مذاکرات تجاری،آموزش طب سنتی، مزاج شناسی،کاربرد اکسل در مدیریت مالی،روش های تامین مالی پروژه های صنعتی،شیوه نگارش مقالات علمی پژوهشی و ... در سایت منتشر شده است.

این در حالی است که سید حسین حسینی، مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم در مورد فعالیت دانشگاه ایرانیان گفته است: ما قبلا نظر شورای گسترش و شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر عدم مجوز برای فعالیت این دانشگاه را اعلام کرده‌ایم. در این مورد مراجع قانونی باید وارد کار شده و اقدامات خود را انجام دهند.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ۲۳ شهریور ماه سال جاری و براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در اطلاعیه‌ای هرگونه فعالیت دانشگاه ایرانیان را غیرقانونی اعلام کرده بود.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: asriran.com

مطالب پیشنهادی:
دانشگاه ایرانیان احمدی نژاد شروع به کار کرد!
نان ارزان شد!!
پلیس باید در حمایت از جامعه باشد نه سرکوب جامعه!
عامل گروگانگیری دراسترالیا ایرانی است!! + عکس
جیب بری به سبک جدید!! + عکس