سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تاکید کرد: شورا همچنان امیدوار به پذیرفتن نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم از سوی خاتمی است.

ژاله فرامرزیان  با اشاره به جلسه روز گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان این‌که در این جلسه از زحمات مرحوم احمد صدر حاج سیدجوادی تقدیر و برای بازماندگان وی طلب صبر شد، اظهار داشت: شورا در راستای بیانیه جلسه پیشین خود که از آقای خاتمی برای حضور در انتخابات دعوت کرد، امیدوار است ایشان این دعوت را بپذیرند و به عنوان نامزد وارد انتخابات شوند.

وی در پاسخ به این‌که در صورت عدم ورود خاتمی به انتخابات آیا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به گزینه‌های دیگری فکر کرده است؟ گفت: اولین دعوت ما از ایشان انجام شده و اظهارنظرهای بعدی منوط به پاسخ آقای خاتمی است. ما معتقدیم برای حل مشکلات کنونی کشور و برون‌رفت از شرایط فعلی آقای خاتمی باید حضور پیدا کنند.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: حضور گسترده مردم و مشارکت فراگیر آنها مستلزم شرکت دیدگاه‌های متفاوت است و اصلاحات به عنوان یکی از دیدگاه‌های مطرح در کشور برای بیان نظرات خود نیازمند وجود فضای مناسب و امکان اطلاع‌رسانی است.

فرامرزیان ادامه داد: فضای آزاد منجر به شفافیت در دیدگاه‌ها می‌شود و امکان انتخاب مردم بر اساس واقعیت‌ها را فراهم می‌کند.

وی همچنین گفت: یکی از مسائلی که در جلسه روز گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح شد این بود که باید جریان‌های سیاسی مسئولیت مدیریت خود را بپذیرند، به ویژه جریان اصولگرا باید مسئولیت مدیریت کنونی کشور را که ناشی از انتخاب آن بوده است بپذیرد. تفکرات مختلف نباید نسبت به تصمیمات گذشته خود بی‌توجه باشند، بلکه باید مسئولیت مدیریت و شرایطی که ناشی از انتخاب و تصمیم آنها بوده است را بر عهده بگیرند. نفی گذشته رفتار مناسبی نیست و مانع از اعتماد مردم به این جریان‌ها می‌شود.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پایان از آغاز به فعالیت کمیته استانی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و انتخاب احمد حکیمی‌پور به عنوان دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خبر داد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
بنزین فعلا گران نمی‌شود!
حضور خاتمی در انتخابات منتفی است
پایان 18 ماه فرار مرد اعدامی
جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی‌ارشد ۹۲
فراخوان مشمولان سال 74 برای تعیین تکلیف وضعیت سربازی