پرونده حمله به سفارت ایران به کجا رسید؟؟؟
مقامات دادگستری لبنان تعامل و همكاری خوبی با هیئت ایرانی داشتند و طی گفتگویی كه با مسئولان و كارشناسان پزشكی قانونی لبنان داشتیم آنها تاكید داشتند كه مرگ "الماجد" عامل اصلی حمله توروریستی به سفارت ایران طبیعی بوده است
معاون وزیر دادگستری آخرین جزئیات پرونده حمله تروریستی گروه عبدالله عزام به سفارت ایران در لبنان را تشریح كرد.

عبدالعلی میركوهی  با بیان اینكه بر اساس توافقات و قوانین بین المللی ایران حق دارد در مواردی كه مربوط به كشته و زخمی شدن دیپلماتهای خود در سایر كشور هاست وارد شده و در روند جزئیات بررسی پرونده قرار گیرد. به همین دلیل تیمی از وزارت دادگستری برای بررسی آخرین وضعیت پرونده عملیات حمله به سفارت ایران در لبنان و شهادت 2 نفر از دیپلمات های سفارت خانه وارد لبنان شد.

وی افزود: مقامات دادگستری لبنان تعامل و همكاری خوبی با هیئت ایرانی داشتند و طی گفتگویی كه با مسئولان و كارشناسان پزشكی قانونی لبنان داشتیم آنها تاكید داشتند كه مرگ "الماجد" عامل اصلی حمله توروریستی به سفارت ایران طبیعی بوده است.

میركوهی در پاسخ به اینكه آیا ماجد زخمی شده بود گفت: ماجد مشكلات كلیوی داشته و برای دیالیز به بیمارستان منتقل شده بود.

معاون وزیر دادگستری در مورد آخرین وضعیت پرونده گفت: در این پرونده 106 نفر مجروح و تعداد زیادی جان خود را از دست داده اند كه هم دیپلمات های ایرانی هستند و هم شهروندان لبنانی و قطعا دادگستری لبنان موضوع را به جد دنبال می كند. با مرگ ماجد فعلا نفر دوم در حال بازجویی است و هنوز تحقیقات ادامه دارد و ما هم پیگیر پرونده هستیم.




گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com

مطالب پیشنهادی:
موافقت با نخستین استعفای دولت یازدهم
دختران خردسال ، سلاح جدید تروریستی !
حیف از این حزب الاغ عراق
فروش کنیز زنجیر شده در سوریه! +عکس
شلیک گلوله به یک گوزن از اتوبان همت! + عکس