اولین فرماندار زن در دولت روحانی معرفی شد
مرجان نازقلیچی عصریکشنبه درفرمانداری این شهرستان افزود: با توجه به این که بومی هستم ،این نوید را می دهم با همکاری عوامل مختلف در استان و سایر همکارانم درفرمانداری، برنامه ریزی های دقیقی درجهت توسعه پایدار شهرستان ارائه نمایم.
 "مرجان نازقلیچی" سرپرست فرمانداری ترکمن در استان گلستان، اولین فرماندار زن درشمال کشور و سومین فرماندار زن درکل کشور در دولت تدبیر و امید می باشد،سرپرست جدید فرماندار شهرستان ترکمن گفت: وظیفه دارم با تعامل با مردم، دستگاه های اجرائی و امنیتی، گروه های سیاسی به خصوص روحانیون، اهداف عالی دولت تدبیر وامید را پیش ببرم، زیرا توسعه و پیشرفت، با همدلی و وحدت مردم و مسئولین محقق می شود.

مرجان نازقلیچی عصریکشنبه درفرمانداری این شهرستان افزود: با توجه به این که بومی هستم و با تجربه و احاطه نسبی که در حوزه های سیاسی، عمرانی و جغرافیائی، اجتماعی وفرهنگی شهرستان به واسطه سابقه خدمت درفرمانداری وپست بخشدار مرکزی شهرستان ترکمن داشتم، این نوید را می دهم با همکاری عوامل مختلف در استان و سایر همکارانم درفرمانداری، برنامه ریزی های دقیقی درجهت توسعه پایدار شهرستان ارائه نمایم.

به گفته وی، بدون شک عقلانیت دراجرای امور، تدبیر درتصمیم گیری ها و رعایت قانون به عنوان یک اصل مهم در روند فعالیت ها مد نظر باید باشد.

وی تصریح کرد: با پرهیز از افراط و تفریط در انجام امور میانه روی و تعادل را در پیش خواهم گرفت ودرفضای صمیمی ضمن احترام به نظرات وگرایش ها تمام سعی و تلاش خود را برای خدمت به مردم منطقه با پایبندی به ارزش های اسلامی به کار خواهم گرفت.

وی ادامه داد: در این شهرستان مردان و زنان شریف و شهیدپرور اعم از اهل سنت و اهل تشیع در کمال وحدت و دوستی در تمام برنامه ها و حماسه های کشور تابع فرمایشات مقام معظم رهبری وپایبند به آرمان های امام راحل وخون شهدا هستند که نمونه بارز آن رای بیش از 80 درصدی مردم شهرستان ترکمن به دولت تدبیر و امید گویای این حقیقت می باشد.

نازقلیچی گفت: شهرستان ترکمن در کنار مشکلات عدیده، قابلیت های ویژه ای نیز دارد، که نمونه آن واقع شدن جزیره آشوراده در این شهرستان می باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن افزود: ارزش این جزیره به حدی است که به زعم صاحب نظران، راه توسعه استان از شهرستان ترکمن و جزیره آشوراده می گذرد.

به گفته نازقلیچی، توسعه این شهرستان، برابر با توسعه استان واحیاء صنعت توریسم در سطح استان می باشد واین جزیره پتانسیل تبدیل به دهکده تفریحی وتوریستی وایجاد کمپینگ گردشگری و بازارچه ساحلی وزمینه ایجاد بستر لازم برای مشارکت بخش خصوصی به منظور سرمایه گذاری را دارد.

وی تاکید کرد: عینیت یافتن همه این قابلیت ها، کاملا با حمایت و رویکرد سازنده دولت بستگی دارد وپیگیری ها وجدید استاندار برای تحقق این امر مهم، مایه دلگرمی مردم شهرستان است.

وی اظهارکرد: اخیرا با پیگیری های استاندار، برای تعیین مرز دقیق استان گلستان و مازندران براساس مصوبه 5 اسفند 1392 و تحقق یافتن این امر، دلگرمی مردم را مضاعف کرده است.

 ˈحسن صادقلوˈ طی حکمی با تائید وزیر کشور، ˈمرجان نازقلیچیˈ را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن منصوب واززحماتˈعبدالحمید قربانزاده گوکلانیˈ تجلیل کرد.

نازقلیچی اولین فرماندار زن درشمال کشور وسومین فرماندار زن درکل کشور در دولت تدبیر و امید می باشد.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

مطالب پیشنهادی :
زنان بی تخلف در مجلس!
بازپرس پرونده ریحانه از انگیزه قتل می گوید!
میهمانی در دفتر نمایندگی‌ایران با حضور زن جنجالی + عکس
عراقچی: سند توافق جامع را تدوین می کنیم
روحانی به درخواست هاشمی و خاتمی جواب منفی داد