با این کارها انتظار دارید مردم به دولت اعتماد کنند؟؟؟
برخی رفتارهای دولتمردان نه تنها اعتماد عمومی برای موضوعاتی نظیر انصراف از یارانه را جلب نمی‌کند بلکه موجب سلب اعتماد عمومی است.
شبکه دانا به اهدای سکه‌های طلا به برخی مهمانان خاص روز‌ زن در کاخ سعدآباد اشاره کرد و نوشت: دولت در حالی از مردم می‌خواهد از دریافت یارانه‌ها انصراف بدهند که در جشن روز زن به مهمانان خاص 5سکه اهدا می‌کند. این جشن به مناسبت روز زن با حضور همسران کابینه دولت و برخی مسئولان در کاخ سعدآباد تهران از سوی همسر رئیس جمهور برگزار شد که با واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی و محافل عمومی روبه‌رو شد که اعتراضات زیادی را نیز در پی داشت.

این سایت خبری می‌افزاید: دولت در ابتدای شروع به کار خود بارها از خزانه خالی دم زد و دولت گذشته را متهم به عدم موفقیت در حوزه اقتصادی کرد در حالی که 8 ماه با همین خزانه به مردم یارانه داد؛ اما پس از مدتی با ارائه سبد حمایتی کالا این سؤال بیشتر در اذهان عمومی مطرح شد که با وجود خزانه و انبارهای خالی چگونه چنین کاری انجام شد.

شبکه دانا نوشت: دولت از مردم خواست تا برای اینکه بتواند به سلامت و امنیت غذایی کمک بیشتری کند و عدالت اجتماعی گسترده‌تری را در جامعه برقرار کند، آن‌هایی که نیازمند نیستند از گرفتن یارانه نقدی خودداری کنند. البته بنا به اظهارات مسئولان با توجه به تبلیغات گسترده در رادیو و تلویزیون و سایت‌های حامی دولت تنها کمتر از 10 درصد مردم انصراف دادند و مابقی برای دریافت یارانه نقدی ثبت‌نام کردند.

از طرف دیگر در سال جدید نیز از سوی ریاست جمهوری پیامک‌هایی به تمام مردم از طریق اپراتورها ارسال شد که در این پیامک‌ها سال نو به عموم مردم تبریک گفته شده بود که برخی منتقدان این اقدام را بدعتی دانستند، چرا که معتقدند با وجود اینکه رئیس جمهور در ابتدای سال به صورت تلویزیونی با مردم صحبت کرده بود نیازی به چنین اقدامی نبود و این عمل هزینه‌های سنگینی را به دولت تحمیل می‌کند.

در یکی از وزارتخانه‌ها نیز به مناسبت نوروز به تعدادی از خبرنگاران کارت‌های اعتباری 350 هزار تومانی اهدا شد که این عمل نیز با اظهارات دولت مبنی بر کمبود بودجه مغایر است و جای تأمل دارد که چرا باید چنین هزینه‌هایی پرداخت شود.

آخرین خبرها از جشن رئیس جمهور در کاخ حاکی از سنگ تمام دولت برای زنان دولتمردان است؛ جشنی زنانه و اشرافی در فضای کاخ سعدآباد که فاصله طبقاتی زنان دولتمردان و مسئولان زن دولتی را به رخ عموم زنان جامعه می‌کشید. تمام زنانی که به این ضیافت دعوت شده بودند از پیش تعیین شده بودند و هیچ امکانی برای ورود افراد عادی نبود.

با ورود هر میهمان، تشریفات او را تا محل تحویل لوازم شخصی، لباس‌ها، تلفن همراه و دوربین عکاسی همراهی می‌کرد و جای هر فردی از پیش مشخص شده بود. این جشن بزرگداشت مقام زن که با بی‌حجاب شدن میهمانان آن بیشتر شبیه یک دور همی زنانه شده بود از بخش‌های مختلفی غیر از دولت نیز میهمانانی داشت، فعالان امور زنان، بازیگر، کارگردان و نویسنده زن. رقص لزگی 6 دختر، کنسرت موسیقی زنان و برگزاری شوی لباس زنان بخشی از ویژه برنامه‌های این ضیافت بود. نکته قابل توجه این است که همسر رئیس جمهور از مدعوین با پرداخت سکه تشکر کرده است که این خود نیز جای تأمل دارد.

در مراسم ساختمان حافظیه کاخ سعدآباد شوی لباس و همچنین رقص 6 دختر برگزار شد، طوری که به دلیل شرایط نامناسب برنامه، همسر یکی از مسئولان به نشانه اعتراض سالن حافظیه را ترک کرد.

 مدیریت این مراسم را همسر حسین فریدون، برادر و دستیار ویژه رئیس جمهور، برعهده داشته است. نکته تأمل برانگیز این مراسم، حجاب مانکن‌های زن دعوت شده به مراسم بود. با وجود اینکه وضعیت پوشش مانکن‌ها هنگام ورود به ساختمان حافظیه نامناسب بود اما این پوشش در پایان مراسم و هنگام خروج از این ساختمان وضعیت زننده‌تری پیدا کرد؛ به طوری که مسئولین تشریفات نهاد ریاست جمهوری برای جلوگیری از جولان مانکن‌ها در محوطه، مجبور شدند آنان را از درب ساختمان حافظیه تا محل توقف خودروهایشان، با آژانس هدایت کنند.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: eghtesadeiranonline.com

مطالب پیشنهادی :
شوی لباس قاجار در شب مهمانی همسر روحانی
استقبال از رقصنده زن در نمایندگی ایران در مصر جنجال به پا کرد
نمایشگاه مد و لباس دانشگاهی افتتاح شد
رد پای آمریکا در میانجیگری رابطه ایران و عربستان؟!
ببینید احمدی نژادی ها در سالگرد مرگ چاوز چه کرده اند+ عکس