برخورد با بدحجابان باید مانند قاتلان و سارقان باشد!!!
نفس نظارت بر نحوه اجرای فریضه عفاف و حجاب در جامعه بر عهده دستگاه‌ها و نهادهای مختلف است به طوری که همه اداره‌ها و تشکیلات دولتی موظف هستند به طور کامل در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در این زمینه تلاش کنند
 امام جمعه سپاهان‌شهر گفت: همان گونه که نیروی انتظامی به عنوان یک ارگان دولتی در مواردی مانند قتل، جنایت، سرقت و یا مبارزه با مواد مخدر با برخورد ایضایی و انتظامی در برابر اخلال گران و قانون شکنان می‌ایستد، موظف است با هنجار شکنان فضای فرهنگی جامعه نیز به شدت برخورد کند.

حجت‌الاسلام علی عبداللهی در گفت‌و‌گویی، اظهارکرد: نفس نظارت بر نحوه اجرای فریضه عفاف و حجاب در جامعه بر عهده دستگاه‌ها و نهادهای مختلف است به طوری که همه اداره‌ها و تشکیلات دولتی موظف هستند به طور کامل در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در این زمینه تلاش کنند.

وی تصریح‌ کرد: اکنون دستگاه قضایی کشور وظیفه نظارت بر اجرای درست فریضه عفاف و حجاب در جامعه را برعهده دارد و نیروی انتظامی نیز با تمام توان به مبارزه با مصادیق عینی جرم مشهود در جامعه می‌پردازد، چرا که اکنون جامعه شاهد مصادیقی از بدحجابی‌های مستهجن و سازمان دهی شده است که به قصد زیر پا گذاشتن ارزش‌های دینی فضای فرهنگی جامعه را مخدوش می‌کنند.

امام جمعه سپاهان‌شهر با بیان اینکه دولت در اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره حجاب و عفاف کوتاهی می‌کند، خاطرنشان‌کرد: پس از اظهار نگرانی مقام معظم رهبری از وضعیت حجاب و عفاف در کشور مردم و مسئولان نیز به دنبال راهکاری برای برون رفت از این چالش افتادند. امید است با پیگیری مستمر همه آحاد جامعه این مشکل پیش روی فرهنگ عمومی جامعه برطرف شود.

عبد اللهی ادامه داد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به تنهایی می‌تواند نیازهای جامعه درباره عفاف و حجاب را برطرف کند، اما دولت و سایر دستگاه‌های نظارتی نیز باید عزم جدی خود را برای اجرای این مصوبه به کار گیرند.

وی افزود: همان گونه که نیروی انتظامی به عنوان یک ارگان دولتی در مواردی مانند قتل، جنایت و سرقت و یا مبارزه با مواد مخدر با برخورد ایضایی و انتظامی در برابر اخلال گران و قانون شکنان می ایستد، موظف است با هنجار شکنان فضای فرهنگی جامعه نیز به شدت برخورد کند چرا که این افراد با اهداف ضد انقلابی در جامعه جولان می‌دهند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
شهرداری تهران زنان را اخراج کرد!!!
جان کری: مذاکره فوق‌العاده‌ای با ظریف داشتم
روایتی از دیدار روحانی با رهبری پیش از انتخابات
روحانی با سفره های افطاری به دنبال چیست؟
جاسوسی که خودش را زود لوداد!