فاضلی: چرا اصناف وزیر ندارند؟
در گردهمایی خانه حامیان سنگ ایران چه مسائلی مطرح شد؟....
علی فاضلی، رییس اتاق اصناف ایران در جمع اعضای خانه حامیان سنگ ایران با اشاره به سهم اصناف در مقابل سایر بخش ها در میزان تولید ناخالص ملی گفت: چرا اصناف نباید وزیر داشته باشند؟

وی با بیان اینکه سهم معادن و کشاورزی از میزان تولید ناخالص ملی به ترتیب یک درصد و هشت درصد و در مقابل سهم اصناف از میزان کل تولید ناخالص ملی 5 / 19 درصد است گفت: با توجه به این اعداد می بینیم که بخش کشاورزی و معدن وزرای خود را دارند اما اصناف اینطور نیستند.

فاضلی ادامه داد: قانون اصناف نیاز به اصلاح دارد و جوابگوی برخی از مسایل جدید نیست، که در این زمینه تعاملات خوبی بین دولت و مجلس شکل گرفته است.

وی همچنین به اعضای خانه حامیان سنگ گفت: شما می بایست به دنبال تشکیل کمیته تخصصی خود در اتاق اصناف کشور باشید تا بتوانید جنبه رسمی تری به فعالیت خود ببخشید. مسلما با این کار بهتر به نتیجه خواهید رسید.

رییس اتاق اصناف ایران همچنین گفت: برای بهتر شدن شرایط و بهبود دوباره وضع اقتصاد آسیب دیده کشور باید همه با هم متحد باشیم و در این راستا تلاش کنیم.

گردهمایی خانه حامیان سنگ ایران با حضور فعالین صنعت سنگ کشور از جمله اعضا و هیئت مدیره اتحادیه صنف سنگ بر و سنگ تراش تهران، عصر جمعه سوم مردادماه سال جاری در تالار ققنوس تهران برگزار شد.

در این مراسم همچنین، فرج زاده، دبیر اتحادیه صنف سنگ بر و سنگ تراش تهران، در صحبت های خود خانه حامیان سنگ را یک تشکل غیر دولتی و خود جوش دانست که با توجه به رشد صنعت سنگ در سال های اخیر، به منظور ارتباط اعضای شاغل در صنعت سنگ کشور با یکدیگر و رفع دغدغه های آن ها چه معدن دار، چه تولید کننده و چه توزیع کننده با استفاده از راه های علمی و به روز تولد یافته است.

فرج زاده همچنین به دغدغه های اعضای صنف سنگ، از جمله واحدهای بدون جواز فعال در این زمینه اشاره کرد و به طور خاص از فاضلی درخواست کرد تا با همکاری بیشتر اتاق اصناف و اتحادیه سنگ این دغدغه ها را با راه حل های موجود و بهینه حل و فصل نمایند.
در بخش دیگر مراسم ملک زاده، رییس اتحادیه سنگ بر و سنگ تراش تهران، زنگنه رییس اسبق انجمن سنگ ایران و نیما کیمیایی مدیر گروه مشاوره پریمیوم صحبت هایی را در زمینه صنعت سنگ ایران و اهمیت یک پارچگی و اتحاد همه اعضای صنف سنگ ارائه کردند.
گفتنی است در ابتدای این گردهمایی، اعضای اتحادیه سنگ تهران در یک نشست به بیان دغدغه ها و بررسی راه حل های آن ها با یکدیگر پرداختند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mrforoosh.ir

مطالب پیشنهادی :
بالاخره یکی گفت ، راهپیمایی کافی نیست ...
واکنش‌ آمریکا به بازداشت خبرنگار واشنگتن‌پست
ماجرای مخفی‌شدن میرحسین موسوی در خانه آلادپوش
سکوتی که کمتر از جنایت نیست+ عکس
حضرت آیت‌الله دیگر چرا دچار لکنت زبان در مقابل قدرتمندان است!!!