صدیقه حکمت : سلام من و فرزندانم را به شهید بابایی برسان
همسر شهید بابایی در مراسم تشییع و خاک‌سپاری مادر شهید بابایی خطاب به ایشان گفت: عمه جان، مادر عزیزم منزل نو مبارک، سلام من و فرزندانم را به شهید عباس بابایی برسان.
صدیقه حکمت همسر خلبان سرلشگر عباس بابایی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع و خاک‌سپاری مادر این شهید بزرگوار که در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، اظهار کرد: زبانم قاصر است از شما مردم شهیدپرور در مراسم تشییع و خاک‌سپاری مادر شهید بابایی تشکر کنم.

وی با بیان اینکه همه ما از خداییم و به سوی او باز می‌گردیم، افزود: از طرف خودم و بازماندگان مادر شهید بابایی از شما مردم شهیدپرور قزوین و استان‌های دیگر، مسئولان کشوری، لشگری و استانی و خانواده شهدا و ایثارگران که از راه‌های دور و نزدیک به این مراسم آمدید، و با نثار گل و پلاکارت همه ما را در غم از دست دادن مادرمان تسلی دادید، تقدیر و تشکر می‌کنم.

حکمت در خطاب به مادر شهید بابایی گفت: عمه جان مادر عزیزم منزل نو مبارک، سلام من و فرزندانم را به شهید عباس بابایی برسان.

وی با اشاره به اینکه وداع با مادر شهید بابایی سخت و دشوار است، عنوان کرد: همه ما باید قدر بزرگ‌ترها به ویژه والدین را بدانیم و به آن‌ها احترام بگذاریم.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

مطالب پیشنهادی :
لحظه دگرگونی در مذاکرات فرا رسید
توضیح پزشک معالج مرتضی پاشایی درباره انتشار فیلم جنجالی از پاشایی
نامه سرگشاده زیباکلام به قضات پرونده‌اش
ژست جالب زیباکلام در کنار کاریکاتورش + عکس
شناسایی هویت 2 جلاد داعش +عکس