مخالفان! شجاعت عذرخواهی دارید؟
اگر گروه مذاکره‌کننده ایرانی اهل سازش و عبور از خطوط قرمز بود، قطعاً دیروز یا شاید زودتر از سوم آذر با 1+5 به توافق می‌رسید و مشکلی با آمریکا نداشت
«روزنامه جمهوری اسلامی در بخشی از سرمقاله امروز خود آورده است: به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته‌ای در موعد سوم آذر، به مخالفان داخلی دولت یازدهم که طی یکسال گذشته به ویژه در روزها و هفته‌های اخیر اعضای گروه مذاکره‌کننده ایرانی را زیر بمباران شدید تبلیغاتی قرار دادند، نشان داد که برخلاف تهمت‌های ناروای آنها گروه مذاکره کننده ایرانی به حقوق ملت ایران پای‌بند است، از خطوط قرمز عبور نمی‌کند و اهل سازش بر سر منافع ملی نیست.

اگر گروه مذاکره‌کننده ایرانی اهل سازش و عبور از خطوط قرمز بود، قطعاً دیروز یا شاید زودتر از سوم آذر با 1+5 به توافق می‌رسید و مشکلی با آمریکا نداشت. این، مقاومت متعهدانه گروه مذاکره‌کننده ایرانی در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا بود که به آمریکا اجازه نداد به مطامع خود برسد و درصدد تمدید مهلت مذاکره برآید.

آیا کسانی که در داخل کشور با زبان و قلم بی‌مهار خود تا توانستند به مذاکره کنندگان ایرانی تهمت زدند و آنها را به باد ناسزا گرفتند، شجاعت عذرخواهی از مذاکره کنندگان ایرانی را دارند؟

ایستادگی اعضای گروه مذاکره‌کننده ایرانی در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و سایر قدرت‌های غربی و تحمل مثال زدنی آنها در برابر فشارهای مخالفان داخلی و خارجی که بطور مستمر از بوق‌های تبلیغاتی خود به بمباران تبلیغاتی آنها پرداختند، واقعاً ستودنی است. به اعضای گروه مذاکره‌کننده ایرانی، از صمیم قلب خسته نباشید می‌گوئیم، برای آنها در ادامه این راه توفیق الهی آرزو می‌کنیم و اعتقاد راسخ داریم که تلاش‌ها و مقاومت جانانه آنها در طول یکسال گذشته، بویژه آنکه ملامت‌های داخلی را نیز تحمل کردند، نوعی "جهاد" محسوب می‌شود و از خدای قادر منان می‌خواهیم پاداش اخروی مجاهدان را به آنها عنایت فرماید.


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
بیانیه مشترک مذاکرات هسته ای ایران و 1+5
شیخ نمر را به قطع گردن با شمشیر محکوم کردند
امدادخودروها ساماندهی می‌شوند
قتل آهنگساز کرجی با 154 ضربه چاقو + عکس
رزمی‌ کار سرشناس در باند سارقان!