ممانعت از وروود زائران ایرانی به عراق
رییس سازمان حج و زیارت گفت: تعدادی از افراد برای حضور در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی(ع)، بدون گذرنامه در مرز مهران حضور یافتند که همین مسئله موجب مختل شدن روند انجام امور شده است.
رییس سازمان حج و زیارت گفت: از ابتدای اعزام زائران ایرانی به عتبات به‌مناسبت اربعین حسینی(ع) تاکنون، از ورود ۱۰هزار نفر بدون گذرنامه در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه ممانعت شده است.
سعید اوحدی با بیان اینکه حضور افراد بدون گذرنامه در مرزها، روند عبور زائران را مختل و کند کرده است، اظهار کرد: به‌رغم اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین مبنی بر عدم امکان ورود افراد بدون گذرنامه به خاک عراق، متأسفانه همچنان شاهد این وضعیت در برخی مرزها به‌ویژه مهران هستیم.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: امروز تعدادی از افراد برای حضور در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی(ع)، بدون گذرنامه در مرز مهران حضور یافتند که همین مسئله موجب مختل شدن روند انجام امور شده است.

اوحدی با بیان اینکه داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل 4 ماه برای عبور از مرز نیاز است از افرادی که قصد تشرف به عتبات دارند درخواست کرد بدون داشتن گذرنامه معتبر به مرزها مراجعه نکنند زیرا موجب مختل شدن روند اعزام زائران می‌شوند.

بنابر اعلام سازمان حج و زیارت تا کنون بیش از یک میلیون زائر ایرانی به‌منظور عزاداری اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سرور و سالار شهیدان، وارد عراق شده‌اند



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com
منبع: tasnimnews.com

مطالب پیشنهادی:
علی مطهری: تکلیف موسوی و کروبی را روشن کنید
قیمت های جدید اجاره مسکن در تهران
طلاق زن دوم بعد از آشتی با زن اول!!!
لباس اجباری داعش برای دانش آموزان!!!
زنی، همسایه اش را مثله کرد و پخت!