محموله 2 میلیاردی لوازم آرایشی قاچاق کشف شد!
در راستای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان کالاهای قاچاق كارآگاهان این پلیس در پی كسب خبری مبنی بر فعالیت باندی در زمینه توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه قرار گرفت.
با تلاش كارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان اعضای باندی كه اقدام به توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق می كردند دستگیر و در بازرسی از انبار متعلق به آنها محموله‌ای به ارزش دو میلیارد ریال كشف شد.

 یکی از کالاهایی که قاچاق آن به کشور در سال های اخیر بسیار مورد توجه قاچاقچیان بوده لوازم آرایشی و بهداشتی است و این درحالی است كه لوازم آرایشی کشف شده اغلب فاقد کیفیت، تاریخ گذشته، ناسالم و برای سلامتی بسیار خطرناک هستند که بارها این موضوع توسط پزشکان محترم تذکر داده شده است، زیرا این کالا ها با خطرناکترین مواد اولیه تولید می‌شوند.

سرهنگ "ستار خسروی"، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در همین رابطه گفت: در راستای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان کالاهای قاچاق كارآگاهان این پلیس در پی كسب خبری مبنی بر فعالیت باندی در زمینه توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه تحقیقات وسیعی انجام و مشخص شد كه اعضای این باند سه نفر هستند كه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را پس از انتقال به استان در انباری واقع در جاده شهرستان برخوار نگهداری می‌كنند.

این مقام مسئول عنوان داشت: با تكمیل شدن تحقیقات، كارآگاهان طی هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ویژه و ضربتی از انبار مذكور بازدید به عمل آورده كه در نتیجه این عملیات محموله بزرگی از كالاهای آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال را كشف كردند.

سرهنگ خسروی گفت: در این عملیات تمامی اعضای باند كه سه نفر بودند نیز در محل دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com
منبع: ilna.ir

مطالب پیشنهادی:
بلوار کشاورز تغییر می کند
قیمت های جدید اجاره مسکن در تهران
طلاق زن دوم بعد از آشتی با زن اول!!!
لباس اجباری داعش برای دانش آموزان!!!
زنی، همسایه اش را مثله کرد و پخت!