دستگیری سارق قطعات خودروی سنگین
سرپرست فرماندهی انتظامی کازرون استان فارس از دستگیری یک سارق با 11 سرقت که به خودروهای سنگین در این شهرستان دستبرد می‌زد، خبر داد.
 سرهنگ مهرداد مشوق اظهار داشت: به‌دنبال وقوع چند سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو از خودروهای سنگین در شهر کازرون، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با تحقیقات گسترده متوجه شدند که سارق با یک خودرو پژو 405 این سرقت‌ها را انجام می‌داده است.

مشوق خاطرنشان کرد: مأموران موفق شدند با انجام اقدامات تخصصی و فنی خودرو و راننده آن را شناسایی و با اخذ نیابت قضایی در اقدامی غافلگیرانه متهم را در منزلش واقع در شیراز دستگیر کنند.

وی افزود: متهم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به هشت سرقت قطعات خودرو و سه سرقت درون خودرو از خودروهای سنگین در شهر کازرون و فروش آن به یک مال‌خر اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی کازرون در پایان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری مال‌خر ادامه دارد: مالکان وسایل نقلیه سنگین نیز باید به نکات مراقبتی و استفاده تجهیزات بازدارنده از سرقت توجه بیشتری داشته باشند تا از وقوع چنین جرائمی پیشگیری شود و همچنین شهروندان در صورت رؤیت موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش دهند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com
منبع: farsnews.com

مطالب پیشنهادی:
ایده جوان ایرانی او را میلیاردر کرد+ عکس
26 آذر، دور بعدی مذاکرات هسته ای
انتخاب و مهرنامه در راه دادگاه!!!
دخیل بودن 5 بانک در اختلاس 12هزار میلیاردی
مردی همسرش را از طبقه دوم به پایین پرتاب کرد!!!