استهلاک راه های پر ترافیک گیلان
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: راه‌های تحت تاثیر ترافیک گیلان دائماً در معرض استهلاک هستند.
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: راه‌های تحت تاثیر ترافیک گیلان دائماً در معرض استهلاک هستند. علی خاوری با بیان این‌که راه‌ها تحت تاثیر ترافیک استان دائماً در معرض استهلاک هستند، افزود: نگهداری، ترمیم، بهسازی و روکش آسفالت از برنامه‌های اولویت‌دار این اداره کل است که براساس اعتبارات ابلاغی و اولویت‌بندی محورهای پرترافیک و شرایط آنها اجرایی می‌شوند.

وی اضافه کرد: با هدف افزایش ایمنی تردد، بهبود وضعیت و ارتقای کیفی سطح راه، روکش آسفالت محور کپورچال به رضوانشهر به طول 5.6 کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال انجام شد.

خاوری با اعلام این خبر گفت: اجرای عملیات بهسازی، روکش آسفالت محور فوق به دلیل حجم بالای ترافیک عبوری به عنوان یکی از محورهای شریانی استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، لذا توسعه و تعریض و هم‌چنین ایمن سازی آن در اولویت کاری قرار گرفت که بخشی از آن انجام گرفته و قسمت‌های دیگر نیز با مساعد شدن شرایط جوی، عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز عملیات روکش آسفالت در دیگر محورهای شریانی و اصلی استان مانند روکش محور در حال احداث سنگر- سیاهکل نیز بطول 14 کیلومتر و بازیافت و روکش آسفالت محور رشت – فومن بطول 5.5 کیلومتر در حال اجراست، ولی با توجه به قرارگیری در فصل بارندگی‌ها، در شرایط نامساعد جوی اجرای عملیات روکش متوقف می‌شود.

خاوری تصریح کرد: در حوزه راه‌های روستایی نیز آسفالت راههای روستایی چایجان در رودسر بطول 1.2 کیلومتر، آسفالت راه روستایی جوکلبندان رشت بطول 2 کیلومتر، آسفالت راه روستایی کنوس کله به نوخاله در صومعه سرا بطول 1.5 کیلومتر از طریق انعقاد تفاهم نامه با بخش خصوصی آغاز شده است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com
منبع: isna.ir

مطالب پشنهادی:
چهره نگاری عاملان اسیدپاشی اصفهان
مرگ بر آمریکا شعار محوری ماست!
آیا خط تولید دنا متوقف می‌شود؟
مرکل حملات نژادپرستانه به مسلمانان در آلمان را محکوم کرد
زمین لرزه در کرمان!!!