اسامی زائران فوت شده در سانحه رانندگی اعلام شد!
در تصادفات شب گذشته درمسیر عراق به ایران 8 نفر از زائران ایرانی ایام اربعین حسینی(ع) جان باختند.
محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تعداد فوتی های 3 تصادف اخیر در عراق مربوط به زائرانی که به کشور بازمی گشتند، به 8 نفر رسیده است و همچنین تعداد زخمی های این حوادث 22 نفر می باشد، اسامی مصدومین این حوادث را اعلام کرد.

اسامی فوتی های این حوادث بدین شرح می باشد:

فاطمه امامی، حسین نوری (از تبریز)، ناصر فراقی، علی رشیدی( از کرج)، محمد بابا صبا، سید محمد بابا صبا ، ابراهیم سعادت (از تهران)، حسین جعفرمنش( از تبریز)

همچنین فاطمه میرزا بیگی، قاسم میرزا بیگی، هادی محمدی، سید محمود سید جعفری، سیده سمیه سادات جعفری، خلیله سلطان رجبی و فاطمه برقی که این افراد از استان مرکزی می باشند و همچنین گلی ایمانی از تهران ، مجید یوسف زاده از قزوین و ابوالفضل یوسف زاده از قزوین از مصدومین تصادفات 24 ساعت گذشته در مسیر عراق به ایران بوده اند.

در تصادفات شب گذشته درمسیر عراق به ایران 8 نفر از زائران ایرانی ایام اربعین حسینی(ع) جان باختند. همچنین 22 نفر از زائران زخمی شدند که 10 نفر از آنان ایرانی و 12 نفر از اتباع دیگر کشورها بودند که از طریق ایران به عتبات عالیات عزیمت کرده بودند.

سازمان حج و زیارت ضمن عرض تسلیت به خانواده های جان باختگان حوادث اخیر و طلب آمرزش برای درگذشتگان ، شفای عاجل و سلامتی مصدومین حوادث اخیر را مسئلت می دارد.

از شب گذشته سه تصادف در خاک عراق رخ داده است که یک تصادف میان یک دستگاه تریلر و یک دستگاه ون بوده است و دو تصادف دیگر میان ۲ دستگاه ون اتفاق افتاده است.

شایان ذکر است، این زائران به صورت انفرادی به عراق سفر کرده بودند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

مطالب پیشنهادی:
اصفهان بنزین یورو4 تولید می کند
آخرین قیمت سکه، طلا و ارز
حذف شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر!!!
شوخی نا به جا دانش آموز 17 ساله را تا کام مرگ برد!
خواب شیرین ارزانی!