حال یکی از مجروحان تیراندازی گروه داعش وخیم است!
فرماندار شهرستان سامان از تشییع پیکر شهید غلام‌علی شاهسون، شهید حادثه تروریستی گروه‌های داعش در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
سعید صالحی اظهارکرد: پیکر مطهر این شهید والا مقام راس ساعت 10 صبح از میدان مرکزی شهر بر روی دستان مردم به سمت بلوار جانبازان تشیع و سپس به روستای مارکده برای خاکسپاری در گلزار شهدای این روستا منتقل خواهد شد.

صالحی با اشاره به انجام تمهیدات لازم برای انتقال پیکر مطهر شهید از مشهد مقدس به استان خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار استان به ویژه مردم شهید پرور شهر سامان با حضور خود در مراسم تشیع و خاکسپاری این شهید والا مقام علاوه بر تجدید عهد و پیمان با امام راحل و شهدا ، نفرت و انزجار خود را از دشمنان نشان می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم به دشمنان نظام اسلامی نشان خواهد داد که به هر میزان خون عزیزانمان را بریزند از مقاومت و ایستادگی ما کم نخواهد شد.

غلام‌علی شاهسون از اهالی روستای مارکده از توابع شهرستان سامان که در تاریخ 13 آذرماه برای زیارت کربلای معلا در اربعین حسینی در مسیر سامرا به کربلا مورد حمله گرو‌ه‌های داعشی قرار گرفت، در بیمارستان سوانح امدادی شهید کامیابی مشهد دار فانی را وداع گفت.

منبع: isna.ir

......................................................................................................................
سعید صالحی اظهارکرد: غلام‌علی شاهسون از اهالی روستای گرمدره از توابع شهرستان سامان که در آذرماه برای زیارت کربلای معلا در اربعین حسینی در مسیر سامرا به کربلا مورد حمله گرو‌ه‌های داعشی قرار گرفت، در بیمارستان سوانح امدادی شهید کامیابی مشهد دار فانی را وداع گفت.

وی با اشاره به اصابت کردن گلوله به کتف و نزدیک بودن آن با گردن و نخاع غلام‌علی شاهسون، تصریح کرد: نارسایی تنفسی و افت فشار به دلیل اصابت گلوله در نقطه بسیار حساس بدن، موجب مرگ وی شد.

صالحی گفت: فوت غلام‌علی شاهسون به استانداری اعلام و هماهنگی‎های لازم با استانداری خراسان نیز به منظور حمل جسد وی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: زمان انتقال به استان و همچنین تشییع جنازه وی هنوز مشخص نیست.

منبع: isna.ir
......................................................................................................................
مسعود شاهسون با اشاره به اصابت کردن گلوله به کتف و نزدیک بودن آن با گردن و نخاع غلام‌علی شاهسون، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل اصابت گلوله در نقطه بسیار حساس، سطح هوشیاری فرزندم به شدت پایین است و با مشکل تنفسی و افت فشار مواجه شده است تا جایی که به صورت عادی قادر به تنفس نیست.

شاهسون با بیان این‌که فرزندم شب گذشته ایست قلبی داشته است، گفت: فرزندم اکنون در آی سی یو بستری است و در شرایط خوبی قرار ندارد.

وی خدمات رسانی و رسیدگی مطلوب کادر پزشکی بیمارستان سوانح امدادی شهید کامیابی مشهد را قابل تقدیر دانست و افزود: تیم‌های جراحی، ارتوپدی و بی‌هوشی این بیمارستان از ساعات اولیه به سرعت دست به کار شدند و اقدامات لازم را انجام دادند و اکنون از نظر رسیدگی‌های درمانی هیچ گونه خلل و کمبودی وجود ندارد.

وی با بیان این‌که من از مسئولان هیچ انتظاری ندارم، خاطرنشان کرد: مسئولان اگر در رابطه با این حادثه احساس می‎کنند مسئولیتی بر عهده دارند انجام بدهند در غیر این صورت ما دعاگوی آنها هستیم و آروزی موفقیت برای آنها داریم.

شاهسون خاطرنشان کرد: فرزند من در شرایطی دچار این سانحه شده است که همسرش باردار است و دو فرزند کوچکش در روستای گرمدره در انتظار سایه پر مهر و محبت پدر هستند.

غلام‌علی شاهسون در آذرماه برای زیارت کربلای معلا در اربعین حسینی در مسیر سامرا به کربلا مورد حمله گروهک داعشی قرار گرفت.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی:
به زودی پرواز همدان - دوبی برقرار می شود
ماجرای طلاق شگفت انگیز!!
سایپا شاسی بلند جدید پیش فروش می کند + تصاویر
زورگیری با شمشیر در خیابان جلال آل احمد!
آش نذری 80 تنی در شیراز! + تصاویر