توضیحاتی در رابطه با واگذاری اموال بابک زنجانی
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: بخشی از بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت از این طریق تسویه شده است.
 مدیرعامل منطقه آزاد قشم با بیان اینکه فراز قشم برابر با اطلاع واصله و اعلام دادستانی بابت بدهی‌هایش به وزارت نفت واگذار شد گفت: در حال حاضر قشم ایر متعلق به وزارت نفت با مدیریت قبلی اداره می‌شود.

علی اکبر شعبانی فر در نشست خبری با اشاره به جزئیات واگذاری اموال موجود بابک زنجانی در منطقه آزاد قشم، گفت: قوه قضاییه باید در این مورد اظهارنظر کند اما بنا به اطلاعات واصله، ایرلاین قشم ایر از سوی قوه قضاییه به وزارت نفت بابت بدهی های بابک زنجانی محول شده است و البته هنوز از سوی مدیریت قبل اداره می شود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: بخشی از بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت از این طریق تسویه شده است، ضمن اینکه این ایرلاین چند قطعه زمین در قشم داشت که تقاضای برگشت آن را به منطقه آزاد قشم داده‌ایم چراکه بابک زنجانی 36 میلیارد تومان به منطقه آزاد قشم بدهکار است. وی تصریح کرد: نامه نگاری با دادستانی کل کشور صورت گرفته است تا این مبالغ به سازمان منطقه آزاد قشم عودت داده شود.

به گفته شعبانی فر، بابک زنجانی برای هتل قشم 150 میلیارد تومان هزینه کرده بود تا یک هتل 5 ستاره راه‌اندازی کند و از بابت دریافت زمین به ما بدهکار است؛ بنابراین تقاضا داریم که بدهی را بپردازند.

وی در ادامه گفت: قشم بزرگترین جزیره در خاورمیانه است که میانگین عمق آبهای خلیج فارس که 75 متر است، در ساحل جنوبی قشم به 100 متر می رسد در حالی که در دبی و حتی بندر شهید رجایی نیز عمق 20 متر وجود دارد، بنابراین فرصتی برای راه اندازی حمل و نقل ترکیبی در صورت سرمایه گذاری فراهم است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: iscanews.ir

 مطالب پیشنهادی:
ماجرای سیب های خارجی چیست؟/تصاویر
درخواست مادر گروگان ژاپنی از داعش به همراه عکس
واکنش ها به نطق علی مطهری/دست چپش زخمی شد!
این بار داعش پاها را قطع می کند(18+)
پیام ویدئویی گروه تروریستی داعش خطاب به آمریکا