آخرین توضیحات در مورد پرونده زنجانی و مطهری
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مورد آخرین جزئیات پرونده پدیده شاندیز، علی مطهری و بابک زنجانی ۲ توضیح داد.
محمدعلی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 در جمع خبرنگاران در مورد اینکه آیا پرونده پدیده شاندیز و تبرک در این کمیسیون در حال بررسی است؟ گفت: در این پرونده هر دستگاهی کار خودش را انجام می دهد ما هم کار خودمان را می کنیم. اما شرکت تبرک مجتمعی را ایجاد کرد که غیرقانونی بود، برای همین تبلیغات آن ممنوع شد، اما تبلیغات سایر محصولات آن مشکلی ندارد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مورد اینکه آیا در آن روز خاص در مجلس شورای اسلامی که درگیری میان علی مطهری و چند نماینده رخ داد، پرونده ای ایجاد شده است خاطر نشان کرد: پرونده ای در این خصوص ایجاد نشده و مشکل خاصی ندارد.

وی در مورد اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به دلیل شکایت برخی از شهروندان به کمیسیون اصل ۹۰ مبنی بر اینکه این سازمان به واجدین شرایط مجوز دفترخانه نمی دهد و پارتی‌بازی می کند، توضیح داد: رئیس سازمان را به کمیسیون خواستیم و در کمیته سیاسی رسیدگی شد و قرار شد اصلاحاتی انجام شود، اما اینکه می‌گوییم پارتی‌بازی شده است، اینطور نیست، چون برخی اعتراض داشتند که مستحق دریافت مجوز هستند اما به آنها اعطا نشده است.

پورمختار در مورد پرونده بنزین های آلوده هم گفت: این پرونده در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و حالا در نوبت دستور کار هیات رئیسه مجلس است. اینکه می گویید دلیل اصلی آلودگی هوا، بنزین های آلوده بوده ما به این نتیجه نرسیده ایم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در پاسخ به اینکه آقای زاکانی، نماینده اصولگرای مجلس اعلام کرده است که پرونده‌ای تحت عنوان بابک زنجانی ۲ در راه است، افزود: اطلاعی در خصوص این موضوع ندارم.

پورمختار در پاسخ به اینکه شنیده شده یکی از نزدیکان معاونین رئیس جمهور در کار وارد کردن بنزین آلوده است، اظهار داشت: این پرونده در کمیسیون مطرح شد، اما چنین تخلفی ثابت نشده است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

مطالب پیشنهادی:
روند پلمپ دفاتر پدیده شاندیز ادامه دارد
او را کشتم و جسدش را تکه تکه کردم!!
حمایت آمانو از توافق ایران و 1+5
کوبانی آزاد شد
انتقاد به تخریب تابلوی نوفل لوشاتو