احمدی‌نژاد در دادگاه تبرئه شد
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در خصوص شکایت یکی از شاکیان خصوصی خود در دادگاه کیفری تبرئه شد.
 چندی قبل یک دندانساز اهل اردبیل با طرح شکایتی علیه احمدی نژاد مدعی شد در جریان سفر استانی رئیس جمهور به اردبیل و دیدار وی با مردم دست او شکسته و این موضوع باعث ایجاد خسارت جانی و مالی به وی شده است.
 
پس از طرح این شکایت در دادسرای کارکنان دولت پرونده برای رسیدگی به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
 
رحیمی شاکی پرونده در این باره گفت: 20 آبان سال 86 محمود احمدی نژاد در جریان سفرهای استانی خود به استان اردبیل آمد که در جریان دیدار مردمی من دچار شکستگی از ناحیه کتف و دست شدم. این اتفاق برای من مشکلات زیادی را به بار آورد به طوریکه مدتی را در خانه بستری شده و به دلیل اینکه نتوانستم کار کنم موفق به پرداخت اقساط وام مسکن نشدم.
 
وی افزود: حالا بعد از 55 سال زندگی مجبورم خانه ام را بفروشم تا اقساط بانک را پرداخت کنم. در آن زمان که این اتفاق برای من افتاد هیچکس پاسخگو نشد و من هم به خاطر ناتوانی احمدی نژاد در حفظ جان شهروندان از وی شکایت کردم حالا هم دادگاه برای وی قرار منع تعقیب صادر کرده و احمدی نژاد در خصوص شکایت من تبرئه شده است.
 
بر اساس این گزارش، 27 خرداد ماه سال گذشته خبر احضار احمدی نژاد به دادگاه در رسانه ها منتشر شد. در آن زمان اعلام شد این احضاریه با شکایت کمیسیون اصل 90 مجلس و شاکی خصوص ارسال شده است. 5 آذر 92، نخستین جلسه دادگاه در شعبه 76 دادگاه کیفری برگزار شد که احمدی نژاد در این جلسه حاضر نشد.





گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com

مطالب پیشنهادی :
محمود احمدی نژاد سکته کرده است؟
ببینید کار دولت به کجا رسیده! + عکس
وعده كارت‌های یكساله مترو به کجا رسید؟
هیلاری کلینتون هدف لنگه کفش شد+عکس
کودک‌آزاری کشیشان، کار را به عذرخواهی کشاند