زاکانی : هر جوانی ازدواج نکند فتنه‌گر است
طنز: با توجه به خبرسازی بعضی رسانه‌ها مبنی بر این که احمدی‌نژاد دارد تیم جمع می‌کند، احمدی نژاد دارد گرم می‌کند، احمدی‌نژاد دارد لخت می‌شود و... سوال اساسی‌ای که برای ما ایجاد شده این است که وقتی احمدی‌نژاد آمد ما چی بپوشیم؟
آیدین سیارسریع در نوشت:

امتحانات میان‌ترم صفحه طنزانه/ استفاده از ماشین حساب، جزوه و کتاب ممنوع است و به منزله انصراف از دریافت یارانه نقدی خواهد بود.

1) با توجه به خبرسازی بعضی رسانه‌ها مبنی بر این که احمدی‌نژاد دارد تیم جمع می‌کند، احمدی نژاد دارد گرم می‌کند، احمدی‌نژاد دارد لخت می‌شود (مسلما جهت ورود به زمین) و... سوال اساسی‌ای که برای ما ایجاد شده این است که وقتی احمدی‌نژاد آمد ما چی بپوشیم؟

الف) سوئیشرت، چون کلاه دارد و می‌توانیم موقع حرف زدن احمدی نژاد در مجامع جهانی کلاه را بیاوریم روی صورت تا شرمندگی‌مان معلوم نشود.
ب) جلیقه ضد گلوله، ضد تورم، ضد افسردگی، ضد شوره، ضد بارداری حتی!
ج) چیز زیادی نپوشیم بلکه فکر کند بد موقع مزاحم شده و دوباره برود!
د) گزینه قبلی واقعا احمقانه بود. این احمدی‌نژادی که ما می‌شناسیم می‌ماند تا آخر نگاه می‌کند، فیلم می‌گیرد و در صورت لزوم پخش می‌کند!

2) با توجه به تیتر یک سایت خبری با عنوان «الناز شاکردوست در میان گل‌ها چه می‌کرد + عکس» که روز گذشته در جست‌وجوگرهای هوشمند خبری در صدر اخبار قرار گرفته بود، در آینده باید شاهد چه تیترهایی باشیم؟
الف) بازیگر مرد محبوب و مجری زن معروف پشت درخت‌ها چه می‌کردند؟ + فتوشاپ
ب) راننده کامیون معروف با یک شیشه نوشابه خانواده خالی لای بوته‌ها چه می‌کرد؟
ج) کیهان: زیباکلام در میان خار مغیلان چه می‌کرد؟ + افشای روابط مشکوک زیباکلام با خار مغیلان/ مغیلان: شکایت می‌کنم. زیباکلام مگر خودش خار، مادر ندارد؟
د) آرمان: آیت ا... هاشمی رفسنجانی رئیس تشخیص مصلحت نظام در میان گل‌ها چه می‌کرد؟ او که خودش گل بود.

3) با عنایت به این که ابراهیم حاتمی‌کیا به تازگی گفته ده نمکی غریب‌الغرباست، به نظر شما ده‌نمکی واقعا چی چی‌الچی چیاست؟
الف) قریب القربا
ب) حریف الرقبا
ج) رفیق الرفقا
د) ضعیف الضعفا
ه) هویج الچمقا

4) با توجه به این که نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی از عزم نمایندگان برای تهیه طرحی جهت تشکیل وزارتخانه ازدواج خبر داده فکر می‌کنید کدام نماینده با چه روشی جوانان را به ازدواج ترغیب می‌کند؟
الف) حمید رسایی، با افشای اسناد و مدارکی از زوایای پنهان و تاریک زندگی جوانان، آنها را تشویق و در نهایت تهدید به ازدواج می‌کند!
ب) کوچک‌زاده، کار خاصی انجام نمی‌دهد. اصلا آدم کوچک زاده را می‌بیند دلش می‌خواهد ازدواج کند.
ج) زاکانی، با این شیوه که هر جوانی ازدواج نکند فتنه‌گر است.
د) آقا می‌گم اصلا چه کاریه که همه چیز ما دولتی بشه؟ دیگه انصافا ازدواج رو بسپارید به بخش خصوصی! فردا اگه این مسئله ازدواج دولتی شد و مردم به سمت خواسته‌های اتحادیه اروپا متمایل شدند، نیایید بگویید چرا نگفتی! دیگه از ما گفتن بود.





گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: ghanononline.ir

مطالب پیشنهادی :
محمود احمدی نژاد سکته کرده است؟
واشنگتن: ایران باید از ابوطالبی صرف نظر کند
صفحه جدید توییتر احمدی نژاد + عکس
همسر نتانیاهو خبرساز شد
عیادت از ابتکار در بیمارستان + عکس