توضیحات وزیر درباره پیامک نوروزی روحانی
محمود واعظی: اگر اپراتورها برای پیامک نوروزی رئیس جمهور یک پیامک ارسال کردند، همزمان با آن برای محیط زیست بدون دریافت هزینه چندین پیامک فرستادند تا مردم اهمیت موضوع محیط زیست را بیشتر مدنظر داشته باشند.
محمود واعظی در خصوص پیامک نوروزی رئیس جمهور توضیح داد:‌ اپراتورها در تمام دنیا فعالیت‌های این چنینی انجام می‌دهند و در انجام فعالیت‌هایی که در ذهن مردم باقی بماند، با هم رقابت می‌کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: اگر اپراتورها برای پیامک نوروزی رئیس جمهور یک پیامک ارسال کردند، همزمان با آن برای محیط زیست بدون دریافت هزینه چندین پیامک فرستادند تا مردم اهمیت موضوع محیط زیست را بیشتر مدنظر داشته باشند.

وی ادامه داد: برای این کار خانم ابتکار رئیس سازمان محیط زیست تنها یک یادداشت به من نوشتند با این موضوع که این مورد بسیار مهم است و من هم این یادداشت را به اپراتورها فرستادم که اگر علاقمند هستند، انجام دهند و تمام اپراتورها اقدام کردند.

واعظی تصریح کرد: علاوه بر این، در موضوعات دیگری مانند نماز جمعه که هر جمعه بدون پرداخت هزینه به اپراتور، برای مردم پیامک ارسال می‌شود، نیز این موضوع تکرار می‌شود اما کسی ایراد نمی‌گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: اپراتورها علاقمند هستند که این قبیل ارتباطات برقرار شود و خدمات بیشتری برای استفاده کاربران ارائه دهند.

وی تاکید کرد:‌ نهاد ریاست جمهوری هزینه پیامک‌های نوروزی را پرداخت نکرده و استقبال اپراتورها بوده است.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

مطالب پیشنهادی :
پیامک‌های سوال برانگیز نوروزی روحانی
زمان ثبت‌ نام از افراد فاقد دفترچه بیمه اعلام شد
پیام‌های یارانه‌ای صدا و سیما دردساز شد
واشنگتن: ایران باید از ابوطالبی صرف نظر کند
صفحه جدید توییتر احمدی نژاد + عکس