استقبال از رقصنده زن در نمایندگی ایران در مصر جنجال به پا کرد
در گذشته افرادی از تیم احمدی‌نژاد اشتباهاتی انجام داده اند و مجلس واکنش های تندی اتخاذ کرده است. بنابراین درست نیست به دلیل اینکه امانی از تیم احمدی نژاد است اشتباه او نادیده گرفته شود
حشمت الله فلاحت پیشه نماینده دوره گذشته مجلس گفت: اخباری مبنی بر حضور خواننده و رقاصه‌ مصری در جشن نوروزی ایران در قاهره که از سوی دفتر حافظ منافع ایران برگزار شده، حاشیه‌ساز شده است. به نظر می‌رسد امانی که عهده دار نمایندگی ایران در مصر است، اطلاعی از خواننده و رقاصه بودن این مهمان ناخوانده نداشته است... عمده این اشتباهات به نظر من سهوی است نه عمدی.

 با این حال فارغ از اینکه چه کسی اشتباه را صورت داده است، باید اشتباه سهوی جبران شود. بر همین اساس تاکید دارم که اشتباه امانی در قاهره قابلیت جبران دارد. اما اعتقاد دارم همین اشتباهات که سهوی صورت می‌گیرد باید از دامن جمهوری اسلامی ایران پاک و دور شود.

گفته می‌شود امانی باقی مانده از تیم احمدی‌نژاد است به همین دلیل تندرو‌ها و افراطی‌های داخلی نسبت به این اتفاق واکنش نشان نداده‌اند. اما اعتقاد دارم باید این عبارت که فردی از تیم کدام دولت است را از ادبیات سیاسی و دیپلماسی حذف کنیم.

به هر حال در گذشته افرادی از تیم احمدی‌نژاد اشتباهاتی انجام داده اند و مجلس واکنش های تندی اتخاذ کرده است. بنابراین درست نیست به دلیل اینکه امانی از تیم احمدی نژاد است اشتباه او نادیده گرفته شود بلکه اگر اشتباه دیپلماتی از هر تیمی رخ دهد باید جبران و دامن جمهوری اسلامی ایران از اینگونه اشتباهات پاک شود.




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: ghanononline.ir

مطالب پیشنهادی :
میهمانی در دفتر نمایندگی‌ایران با حضور زن جنجالی + عکس
بازپرس پرونده ریحانه از انگیزه قتل می گوید!
عراقچی: سند توافق جامع را تدوین می کنیم
روحانی به درخواست هاشمی و خاتمی جواب منفی داد
تهرانی‌ ها رکورد انصراف از دریافت یارانه را شکستند