پیام توئیتری روحانی درباره حسین فریدون
صفحه توئیتر دکتر حسن روحانی رییس جمهوری دیروز (دوشنبه) درباره حضور «حسین فریدون» دستیار ویژه رییس جمهوری توضیحی ارائه کرد.
صفحه توئیتر دکتر حسن روحانی رییس جمهوری دیروز (دوشنبه) درباره حضور «حسین فریدون» دستیار ویژه رییس جمهوری توضیحی ارائه کرد. در این صفحه توئیتر آمده است: «برادر روحانی به وین سفر کرد تا گزارش مبسوطی درباره مذاکرات ایران در وین به رییس جمهوری ارائه دهد.»

در پی حضور حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری در ششمین دور مذاکرات جامع وین 6، برخی رسانه ها به گمانه زنی های بی اساسی پرداختند که یک عضو هیات مذاکره کننده هسته ای در این باره توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: به دلیل تراکم دیدارهای وزیر امور خارجه، «حسین فریدون» گزارش تفضیلی از آنچه در دور اخیر مذاکرات انجام می شود را به اطلاع رییس جمهوری می رساند.

وی افزود: با توجه به تراکم دیدارها و فشردگی جلسات سیاسی و فنی هیات ایرانی با اعضای مختلف گروه 1+5، امکان عزیمت و حضور «محمد جواد ظریف» در تهران برای ارایه گزارش به رییس جمهوری وجود نداشت.

وی یادآور شد: بر این اساس و بنا به درخواست وزیر امور خارجه، آقای فریدون برای حضور در این دور از مذاکرات به وین سفر کرد تا گزارش تفضیلی از آنچه که در دور اخیر مذاکرات روی داده است را به اطلاع حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» برساند.

این عضو تیم مذاکره کننده هسته ای، طولانی بودن این دور از مذاکرات در وین را امری بدیهی دانست و رسانه ها را از هرگونه گمانه زنی بر حذر داشت.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

مطالب پیشنهادی :
دیدار ظریف با جان کری در وین +عکس
ویلیام هیگ: ایران باید واقع‌بین‌تر باشد
تابستان داغ هم جلوی آمدن برف در اردبیل را نگرفت !
اعترافات تکان‌دهنده زن متهم به قتل رئیس بانک
تن فروشی های یک ساعته با کلاه شرعی