شعارهای جالب در حاشیه راهپیمایی روز قدس
در راهپیمایی روز قدس شعارها متفاوت بود. برخی در میان راهپیمایی كه برای حمایت از مردم غزه برگزار شده بود خواسته‌های دیگری را هم از طریق پلاكارد اعلام می‌كردند
در راهپیمایی روز قدس، شعارها متفاوت بود. برخی در میان راهپیمایی كه برای حمایت از مردم غزه برگزار شده بود خواسته‌های دیگری را هم از طریق پلاكارد اعلام می‌كردند؛ برخی خواهان آن بودند كه معترضان به نتایج انتخابات ۸۸ محاكمه شوند و برخی دیگر از عدم سازش با امریكا شعار می‌دادند.

در این میان اما به محض حضور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در مسیر راهپیمایی، مردم شروع به سر دادن شعار، «خامنه‌ای زنده باد، هاشمی پاینده باد»، «هاشمی، هاشمی، خدا نگهدارتو» حمایت خود را از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نشان دادند.

كمی بعد با حضور محمود احمدی‌نژاد در مسیر راهپیمایی عده‌یی شعار«احمدی قهرمان، رییس‌جمهور آتی ایران» را سر دادند و عده‌یی دیگر شروع به سر دادن شعار «مرگ بر ضد ولایت‌فقیه» كردند.

عده‌یی دیگر هم با حمل دستنوشته خواهان تحریم كالای اسراییلی می‌شدند.
راهپیمایان در مسیر راهپیمایی روز گذشته پرچم امریكا، رژیم صهیونیستی و همین طور تصویر پادشاه عربستان را به آتش كشیدند و شعار غزه غزه مقاومت مقاومت، كرانه باختری به پاخیز برادرت كشته شد كرانه باختری، جنگ مسلحانه، با كوشش مسلمین قدس رها می‌شود، اسلام پیروز است، اسراییل نابود است، فریاد رهبر ما مرگ بر امریكا، ملت ما بیدار است از امریكا بیزار است، سازش ما با امریكا محال است سر دادند.

نظراتی كه به تعمیق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.
 



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: entekhab.ir

مطالب پیشنهادی :
بازگشت روحانی بازداشت‌شده +تصاویر
آیا دوشنبه عید فطر است ؟
حال و روز صنعت نفت پس از مذاکرات وین
داعش : زنان در موصل باید ختنه شوند
تروریست خوش نشین + عکس