ابطحی: خدا کند فرجی دانا همه چیز را بگوید
یکی از چالش های مهم در دورانی که من معاونت پارلمانی ریاست جمهوری بودم، مساله رای اعتماد به آقای فرجی دانا به عنوان وزیر علوم و تحقیقات بود.
«محمد علی ابطحی» فعال سیاسی نوشت: خدا کند آقای فرجی دانا بنا به وظیفه ملی و دینی ونه ملاحظات رای آوری، بگوید که چرا در چرخه استیضاح قرار گرفته و در دانشگاه 8 ساله قبل چه گذشته است. این انتظار مردم از فرجی داناست.

متن کامل یادداشت محمد علی ابطحی در صفحه شخصی وی در شبکه اجتماعی فیس بوک بدین شرح است:

ˈیکی از چالش های مهم در دورانی که من معاونت پارلمانی ریاست جمهوری بودم، مساله رای اعتماد به آقای فرجی دانا به عنوان وزیر علوم و تحقیقات بود. دوستان تند و تیز مجلس ششم به دلیل اینکه ایشان به اندازه کافی سیاسی نیست و ما به دانشگاه سیاسی نیاز داریم، مخالف آقای فرجی دانا بودند. دوستان اقلیت مجلس ششم و بسیاری از اصلاح طلبان معتدل تر اما می گفتند ایشان یک وزیر دانش محوری خواهد بود که جلو افراط را می گیرد و موافق او بودند.

اصرار تند و تیزهای مجلس موثر افتاد و فرجی دانا رای نیاورد. الان هم همه کسانی که دانشگاه را می شناسند، آقای فرجی دانا را بهترین وزیر می دانند. استیضاحش حتما از مقاطع مهم تاریخی برای افشای جریان افراطی خواهد بود که رئیس جمهورشان رای نیاورد و بورسیه های آقا زاده هاشان متزلزل شده است.

فقط خدا کند آقای فرجی دانا بنا به وظیفه ملی و دینی ونه برای ملاحظات رای آوری، بگوید که چرا در چرخه استیضاح قرار گرفته و در دانشگاه 8 ساله قبل چه گذشته. این انتظار مردم از فرجی داناست.ˈ




گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

مطالب پیشنهادی :
سرنوشت عجیب فرجی دانا!
همخانه شدن مجردهای غریبه در زندگی سفید!
چرا زنجانی اینقدر بی خیال است ؟؟؟
افشاگری علیه بلایی که داعش سر زنان می‌آورد
سرقت گوشی، مسافر پرواز ایران 140 را از مرگ نجات داد