تقدیر رئیس جمهور از فرجی‌دانا
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت که مصادف با اولین روز هفته دولت بود، اظهار امیدواری کرد که دولت راه و مسیر این شهدا را ادامه دهد.
 رییس‌جمهور با گرامیداشت یاد شهیدان بزرگوار دولت به وی‍ژه شهیدان رجایی و باهنر که از شخصیت‌های انقلابی، ایثارگر، مردمی، اندیشمند و صبور بودند، فیض شهادت را جزای اخلاص، پاکی و ایثار این عزیزان و خدمات ارزشمند آنان به اسلام و انقلاب و کشور در قبل و بعد از انقلاب دانست.

 حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت که مصادف با اولین روز هفته دولت بود، اظهار امیدواری کرد که دولت راه و مسیر این شهدا را ادامه دهد.

وی در ادامه با احترام به حق قانونی مجلس، از خدمات ارزنده دکتر رضا فرجی دانا تقدیر و عملکرد وی را در ایجاد آرامش در دانشگاه‌ها و ارتقای کیفیت علمی موفق ارزیابی نمود و با تشکر ازدکتر نجفی سرپرست این وزارتخانه برای قبول مسئولیت، بر پیگیری مجدانه برنامه‌های دولت به ویژه مبارزه با فساد تاکید کرد.

دکتر روحانی، مطلوب نهایی در دانشگاه‌ را تربیت افرادی عالم، دانشمند و متخلق به اخلاق اسلامی و برخوردار از هویت اسلامی – ایرانی و تاثیرگذار برای جامعه دانست.

رییس‌جمهور آغاز هفته دولت را فرصتی برای تجدید عهد با اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید و تعهدات به مردم یاد و بر رعایت دقیق منشور اخلاقی دولت تاکید کرد.

وی همچنین هفته دولت را فرصتی برای ارزیابی عملکرد نخستین سال کار دولت و تبیین برنامه‌های سال بعد دانست و از همه اعضای دولت خواست با جدیت و شتاب بیشتر، مشارکت گسترده‌تر مردم در برنامه‌ها را سامان دهند.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
هشدار فرجی دانا در مراسم تودیع
رونمایی از 4 دستاورد دفاعی با حضور روحانی
این بار نوبت خواهر است، فاطمه هاشمی فردا به دادگاه می رود
رفتار نابهنجار توریست‌های انگلیسی + عکس
قصاص قاتل کودک 9 ساله در قزوین