هاشمی در روز تولد 80 سالگی +عکس
هاشمی رفسنجانی در سالروز تولد 80 سالگی خود در نخستین جشنواره علوم پزشکی دانشگاه آزاد در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد حضور یافت.
هاشمی رفسنجانی در سالروز تولد 80 سالگیر خود در نخستین جشنواره علوم پزشکی دانشگاه آزاد در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد حضور یافت. در ابتدای مراسم، مجری این برنامه با یادآوری سالروز تولد هشتاد سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی ازتصمیم دانشگاه آزاد برای برگزاری جشنی به منظور بزرگداشت سال روزتولد ایشان خبر داد و گفت که این تصمیم با عدم موافقت آیت الله هاشمی رفسنجانی مواجه شده است.

همچنین کارمندان دانشگاه آزاد متنی را برای آیت الله هاشمی آماده کرده بودند که میرزاده قرائت متن را به آنهایی که مسئول نگارش آن بوده‌اند سپرد.

در آن متن پس از تشریح بیوگرافی هاشمی رفسنجانی از وی به عنوان پیر اعتدال نام برده شد که در زمان انتخابات سال ۸۸ نیز به حمایت از رأی مردم پرداخت.

در حین سخنان میرزاده در خصوص هشتادمین سال روز تولد آیت الله هاشمی، دوربین‌ها تصویر هاشمی‌ رفسنجانی را در مانیتور مراسم منعکس کردند که در حال اشک ریختن بود. در پایان مراسم از برگزیدگان علوم پزشکی کشور تقدیر شد.



http://www.seemorgh.com/uploads/1393/06/fgdssssr1.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/06/fgdssssr2.jpg

http://www.seemorgh.com/uploads/1393/06/fgdssssr3.jpg



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: fararu.com

مطالب پیشنهادی :
پرونده معدن رانتی در ستاد مبارزه با مفاسد
سرنگونی پهپاد جاسوسی اسرائیل توسط سپاه
تقدیر رئیس جمهور از فرجی‌دانا
وضعیت پرونده مقام ارشد دولت دهم به کجا رسید؟
فاطمه‌هاشمی دوباره میکروفن صداوسیما را پائین‌آورد + تصاویر