حمایت از دولت به سبک بیست و سی!
تیتراژ پخش می شود: مجری رنگ لباسش با دكور همخوانی كاملی دارد بطوری كه انگار یك تیكه از دكور را كه اضافه آمده نگه داشته اند و با آن لباسی دوخیده اند.
 انتقاد از صداوسیما بی انصافیست. باور نمی کنید؟ متن کامل یک باکس خبری سیما را برایتان نوشتیم تا ثابت شود که اخبار صداوسیما همه اش از سر حسن نیت و حمایت از دولت است.

تیتراژ پخش می شود: مجری رنگ لباسش با دكور همخوانی كاملی دارد بطوری كه انگار یك تیكه از دكور را كه اضافه آمده نگه داشته اند و با آن لباسی دوخیده اند.

(ترتیب اخبار را با دقت دنبال می كنیم)

1- رئیس رسانه ملی:ما پشت دولت ایستاده ایم.
رئیس رسانه خیلی ملی امروز در نشست 6.658.962.543م غروب خزانه گفت كه ما هوای دولت را خیلی داریم آنقدر که گاهی فکر می کنیم ما خودمان هم یک دولتیم!
وی با اشاره به نقش بی بدیل رسانه خیلی ملی در محبوبیت این دولت گفت: رسانه خیلی ملی اگر نبود كه دیگر ما تلوزیون نداشتیم. دولت نداشتیم. آب نداشتیم. ستایش و این ها نداشتیم، باور كنید ما همه اش داریم اخبار دولت را انعكاس می دهیم...

2-نگرانی مجلسی ها از رفتار وزرا.
امروز در جلسه غیرعلنی و پشت در های بسته تعداد زیادی از نمایندگان از داشتن دغدغه هایی مشخص از رفتار وزرا و رئیس جمهور خبر دادند. گفتنی است كه تعداد بی شماری از نمایندگان كه عددشان به 6نفر هم می رسید ضمن بیان دغدغه های خود و اینكه نگران هستند، دلواپسی خود را از رفتار وزرا با رفتن به مرخصی نشان دادند.

3-فساد اخلاقی باز هم در بی بی سی:
فرشاد از لندن 2014گزارش می‌دهد (تصویر در ورودی بی بی سی نشان داده می شود. یك نفر در حالی كه دارد با یك خانم حرف می زند سیگار هم می كشد. صدای روی تصویر: آمار ها از رشد بی سابقه فساد سیگار خبر می دهند. بعد با یك شهروند انگلیسی كه چهره اش شبیه اصغر آقا میوه فروش هست و مشخص هم هست كه هیچ رابطه ای با فرشاد ندارد مصاحبه می شود. فرشاد به انگلیسی: دو یو قبول دیس واقعیت دت بی بی سی ایز این ده فساد اند منجلاب؟

شهروند انگلیسی که چهره اش شبیه اصغر آقا میوه فروش هست در پاسخ می گوید: اوه یس!بی بی سی ایز بد! اند خیلی بد! آی هیچ وقت دونت نگاه بی بی سی! ای یوز تقویت كننده دیجی تا! اند اینجوی شبكه نسیم!

3-موج اعتراضات به سیاست های اتحادیه اروپا:
پس از آنكه آنجلا مركل صدراعظم كشور بحران زده و با كیفیت پایین خودروی آلمان، سفری به آمریكا داشت، مردم به خیابان ها آمدند تا با حضور خود اعتراض خود را نشان بدهند. (تصویر 3 پیرمرد، 1دختر جوان و 3زن میانسال در حالی كه تابلوهایی با مضمون مرگ بر اتحادیه اروپا در دست دارند، نشان داده می شود.

خبرنگار: این اعتراض ها كه با دخالت پلیس به درگیری انجامید پس از جریمه شدن معترضین بدلیل سد معبر به پایان رسید.

4-كنكور سراسری برگزار شد:
ژای گزارش می‌دهد.
(دوربین تصویر داطلبین را نشان می دهد كه در تاب و تب هستند...یك نفر كه دارد گریه می كند سوژه مصاحبه می شود)
خبرنگار: چه حسی داری؟
-حالم بده! استرس دارم.
یك نفر دیگر درحالی كه دارد می خندد: تو چه حسی داری؟
-هیچی!
خبرنگار دستی به سر داوطلب می كشد و می گوید: پس حتما خیلی درس خوندی؟
-نه اصلا قبول نشدم میرم ازد، علمی کابردی، پیام نور، غیر انتفاعی، شبانه، پردیس کیش و...

در پایان همه جمع می شوند و رو به دوربین بای بای می كنند!

5- درگیری های شدید در ایالت تگزاس:
درگیری شدید بین دو مغازه كنار هم در یك خیابان منجر به ناراحتی یكی از مغازه داران شد. گفتنی است صاحبان دو مغازه به علت اختلافات مالی با هم درگیر شدند و یكی از آنها به دیگری گفته: خاک تو سر یو! و دیگری هم گفته: یو تو!

آمریكا مدتهاست از درگیری های این چنینی پس از شكست در ویتنام، عراق و افغانستان رنج می‌برد.

6- باغدار موفق در دوقلعه اژدر سفلا از برداشت امسالش می گوید:
(تصویر میوه روی درختان، ناگهان خبرنگاری از بالای یكی از درختها پایین می پرد و می گوید: پرویز پور پشنگ باغدار موفق دوقلعه اژدر سفلا توانست با پس انداز یارانه های خود در زمان دولت سابق باغی به مساحت 5متر خریداری و محصول زیادی را برداشت كند.
باغدار در حالی كه كلاه حصیری دارد و بیل می زند: من 16 تا بچه و 3تا زن دارم. تونستم با یارانه هام در دولت موفق سابق، یك باغ خریداری كنم، دو پسرم را به دانشگاه آزاد بفرستم، 6دخترم را علاوه و بر جهیزه خانه دادم، یك پراید و یك تراكتور خریدم، و باقی اش را هم پس انداز كردم...)

7- و اینك خبرهای كوتاه:

نشست خبری رئیس جمهور برگزار شد

سفر وزیر خارجه به نیویورك انجام شد

رئیس مجلس به استان كردستان رفت

راه اندازی سیستم پذیرش رایگان بیماران در بیمارستان های کشور

طرح معافیت مالیاتی هنرمندان ابلاغ شد

تورم به زیر 25 درصد رسید

 


گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir

مطالب پیشنهادی :
هاشمی در روز تولد 80 سالگی +عکس
ادعای احتمال دیدار اوباما و روحانی
احتمال مرگ جیمز فولی در یک سال گذشته
ادعای احتمال دیدار اوباما و روحانی
اعدام قاتل کودک قزوینی +تصاویر (18+)