تقدیر رهبری از ظریف در آن سالهای دور +سند
سایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این خبر را به نقل از کتاب تاریخ سیاسی جنگ تحمیلی عراق بر جمهوری اسلامی ایران نوشته علی‌اکبر ولایتی منتشر کرده است.
 مقام معظم رهبری پس از تثبیت حقوق حقه ملت ایران در مجامع بین‌المللی در سال 1369، ذیل نامه قدردانی از رئیس‌جمهور و وزیر خارجه وقت، از جمعی دیگر از جمله حسن روحانی و محمدجواد ظریف با اهداء لوح تقدیر، تجلیل کردند.

پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نوشت: «رهبر معظم انقلاب در سال 1369 و بعد از تثبیت حقوق حقه ملت ایران در مجامع بین‌المللی با صدور پیامی خطاب به دکتر ولایتی - وزیر خارجه وقت - مراتب قدرشناسی خود را نسبت به ایشان و همکارانشان از جمله دکتر محمدجواد ظریف - سفیر وقت جمهوری اسلامی در سازمان ملل - ابلاغ کردند.

در بخش‌هایی از پیام رهبری آمده است: لازم می‌دانم حق‌شناسی خود را نسبت به یکایک برادرانی ارجمندی که در وزارت خارجه با ابتکار و اخلاص هوشمندانه خود در یکی از مقاطع حساس و خطیر ایران، به ملت و کشور خود خدمتی بزرگ کردند و دین خود را به اسلام و انقلاب ادا نمودند، ابراز نمایم.

گفتنی است رهبری ذیل نامه قدردانی به دکتر ولایتی - وزیر امورخارجه وقت - در ارتباط با قطعنامه 598، از جمعی از دست‌اندرکاران سیاست خارجی جمهوری اسلامی در پایان جنگ تحمیلی از جمله دکتر حسن روحانی - دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی - و دکتر محمدجواد ظریف - سفیر وقت جمهوری اسلامی در سازمان ملل - با اهداء لوح تقدیر، تجلیل کردند.»

سایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این خبر را به نقل از کتاب تاریخ سیاسی جنگ تحمیلی عراق بر جمهوری اسلامی ایران نوشته علی‌اکبر ولایتی منتشر کرده است.





گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

مطالب پیشنهادی :
تندروها به روحانی ضربه ای زدند و ضربتی نوش کردند
شخصیت مرموز پرونده ریحانه جباری کیست؟
ظریف، کری و اشتون در وین دیدار می‌کنند
حفر تونل 25 متری برای رسیدن به گنج امامزاده!
جزییات حمله مسلحانه به پاسگاه مرزی سپاه