زمینه سازی برای دیدار احمدی نژاد و خاتمی
در روزهای اخیر برخی از نزدیکان احمدی تژاد به دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی رفته اند تا زمینه دیدار احمدی نژاد و خاتمی را فراهم کنند.
در روزهای اخیر برخی از نزدیکان احمدی تژاد به دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی رفته اند تا زمینه دیدار احمدی نژاد و خاتمی را فراهم کنند.حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی با تقاضای دیدار محمود احمدی نژاد مخالفت کرده است. این اقدام عیناً درباره حجت‌الاسلام والمسلین ناطق نوری نیز افتاده است و این بار هم نزدیکان احمدی‌نژاد به در بسته خورده‌اند.

بعد از انتخابات 92 احمدی نژاد در یک بایکوت سیاسی از طرف حامیان اصولگرای خود قرار گرفت،حامیان سال 84 و 88 امروز به صراحت حمایت بی دریغ خود را اشتباه می خواندند و مدیریت 8 ساله او را به چالش کشیدند و سعی کردند احمدی نژاد را از خود ندانند اما از آن طرف احمد نژاد و تیمش به این نتیجه رسیدند که باید پوست اندازی کنند تا در گردونه بمانند و احیانا رجعت نمایند ،مشایی که نشان داده بود که با رفتارهای متفاوت علاقه دارد که حمایت دیگر اقشار را بدست آورد بارها سعی کرده تا با ارائه مکتب ایرانی و دوستی با مردم اسرائیل و .. نمایی متفاوت از خود نمایش بگذارد

رفتار اخیر احمدی نژاد نیز در این راستا پیش بینی می شود احمد نژاد که از پایگاه سنتی خود طرد شده است سعی در رفتاری متفاوت دارد که شاید بتواند حوزه مانور خود را برای انتخابات مجلس گسترده تر کند باید دید این رفتار وی چقدر موفق خواهد بود!



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: tadbirkhabar.com

مطالب پیشنهادی :
کار خوب وزارت اطلاعات
توافق با 1+5، فرش بهره‌برداری را از زیر پای تندروها بیرون می‌ کشد!
واقعاً انتشار این فیلم، از اتاق عمل خنده‌ دار است؟!
جوان ترین عضو داعش مُرده است +عکس
نشست تجاری ایران و اروپا ، و هشدار آمریکا!