معاون زن روحانی با تیتر ، من را وارد حاشیه کردند
مولاوردی گفت: برای عادلانه کردن نسبت نمایندگان زن مجلس فعالیت می‌کنیم.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با اشاره به گزارش بخش ۲۰:۳۰ شبکه دو سیما گفت: در این برنامه عنوان شد که خانم‌ها و جامعه منتظر برنامه و فعالیتی در دو سال آینده نباشند چون این معاونت دغدغه‌های دیگری را دارد. این را مورد نقد قرار دادم

مولاوردی گفت: برای عادلانه کردن نسبت نمایندگان زن مجلس فعالیت می‌کنیم.

معاون رئیس‌جمهور در برنامه متن - حاشیه در خصوص خبر «آماده‌باش انتخاباتی معاون رئیس‌جمهور به زنان» تاکید کرد: این تیتر من را وارد حاشیه کرد؛ طی تماس با دفتر روزنامه مربوطه، به آن اعتراض کردم.

شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در برنامه متن و حاشیه در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص تیتر روزنامه آرمان با مضمون «آماده‌باش انتخاباتی معاون رئیس‌جمهور به زنان» تاکید کرد: هفته گذشته مصاحبه تلفنی با روزنامه آرمان دررابطه با ورزش بانوان داشتم که در پایان مصاحبه، سوالی درباره برنامه‌های دولت در خصوص حضور زنان در انتخابات آینده مطرح شد که اظهار امیدواری کردم زمینه‌های لازم برای برقراری تشکل‌های زنان برای حضور در انتخابات مجلس را داشته باشیم. این روزنامه برداشتی که از سخنان من را به صورت سلیقه‌ای انتخاب کرده بود و حاشیه هایی بر آن وارد شد.

معاون رئیس‌جمهور در ادامه افزود: در این خصوص از طریق تماس با روزنامه اعتراض خود را اعلام کردم. البته نظر روزنامه این بود که دیگر امکان اصلاح نیست و هرکس متن خبر را بخواند متوجه این می‌شود که تیتر آن تناسبی با متن ندارد. در توضیحاتی در صفحعه شخصی‌ام به این اشاره کرم که روزنامه با این تیتر من را وارد حاشیه کرد.

مولاوردی تصریح کرد: این تیتر به معنای این است که تمام زنان ایران باید وارد شوند و به معنای این نیست که گرایش خاصی را برای ورود به انتخابات وارد کنیم. خانم‌هایی همیشه در میدان هستند و به عنوان بیشترین انتخاب‌کنندگان و بیشترین انتخاب‌شوندگان هستند. خانم‌ها مثل آقایان آمادگی لازم را برای ورود دارند و از همین حالا فعالیت‌ها برای ورود به مجلس شروع شده است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به گزارش بخش ۲۰:۳۰ شبکه دو سیما گفت: در این برنامه عنوان شد که خانم‌ها و جامعه منتظر برنامه و فعالیتی در دو سال آینده نباشند چون این معاونت دغدغه‌های دیگری را دارد. این را مورد نقد قرار دادم این مصاحبه اصلا این موضوع را نمی‌رساند فعالیت‌هایی داریم که زمینه‌سازی کنیم که نسبت نمایندگان زن نسبت به کل نمایندگان عادلانه و معقول شود و این بدین معنا نیست که کلیه فعالیت‌های خودمان را تعطیل کرده باشیم.



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: nasimonline.ir

مطالب پیشنهادی :
معاون رئیس‌جمهور : نقش زنان در دولت پررنگ‌تر می‌شود
مردان هسته ای راهی وین شدند
مفتی های داعش در کدام کشور درس خوانده اند؟
یک فرانسوی برنده نوبل اقتصاد شد
این مرد تبهکار را شناسایی کنید +عکس