کی گفته آب نداریم؟
طنز: سعی كنید با ایجاد موج در جوب ها علاوه بر ایجاد سرگرمی سالم برای خود، به تسریع حركت آب در فاضلاب ها كمك شایانی داشته باشید.خصوصا كه حتما آب شرب و آشامیدنی باشد
آب نداریم!این جمله ایست كه احتمالا تا چند وقت دیگر با این وضع آب زیاد میشنویم.برای همین باید دست بكار شد و نگذاریم كه چند وقت دیگر این جمله را بشنویم.راه كارهایی هست كه در زندگی روزمره خیلی با آنها مواجه و احیانا خودمان آنها را پیاده میكنیم.برای بیشتر جدی گرفتن این راهكار ها اندك-و فقط اندكی-از آنها را با هم مرور میكنیم:

1-شستن آسفالت:

این موضوع خیلی می تواند در افزایش ذخایر زیر زمینی آب در زیر خیابان ها تاثیر داشته باشد.این روش در دو زمان بسیار موثر است.یكی اول صبح ها،یكی عصر ها.دقت داشته باشید كه در این روش شستن آسفالت جلوی مغازه و خانه را به همراه جارو زدن زباله های فرضی انجام دهید.

پ.ن:سعی كنید با ایجاد موج در جوب ها علاوه بر ایجاد سرگرمی سالم برای خود، به تسریع حركت آب در فاضلاب ها كمك شایانی داشته باشید.خصوصا كه حتما آب شرب و آشامیدنی باشد.

2-شستن لاستیك ماشین روزی 2 بار هفته ای 14 بار:

لاستیك ماشین قسمت بسیار مهمی از خودرو است كه در زیبایی آن تاثیری بسیار شگرفی دارد.خصوصا با آب آشامیدنی تاثیرش دوصدچندان می شود.دقت داشته باشید كه در هنگام كفی كردن هر چرخ و رینگ های خودرو ،شلنگ را داخل چاه فاضلاب قرار دهید تا هم آب آشامیدنی به چرخه ی فاضلاب پیوسته و هم موجودات داخل فاضلاب از بهره ی آب سالم بهرهمند شوند.

3-ایجاد دریاچه در مزارع و باغات:

این روش خیلی حال میدهد.حجم بسیار زیادی آب را پای درخت و زمین كشاورزی"ول میكنیم".اصلا نمیدانید كه چه هوایی میشود بعدش.زمین میشود غرق در آب و میشینی كنار دریاچه و با دیدن غروب آفتاب ،از خوردن كاهو به همراه ترشی لذت میبری!تازه می توانی كلی موجودات ذره بینی هم كه داخل زمین قرار دارند را از نعمت استخر طبیعی برخوردار كنی.تازه گیاه هم كلی حال میكند از این همه آب كه در آن غرق شده و همه اش حباب میدهد بیرون.

4-سلفی گرفتن در حال مسواك زدن/جواب دادن به تلفن بی بی سی(بی بی سكینه) حین شستن ظروف:

در این آیتم شما موبایلتان را داخل جیب پیژامه ی تان میگذارید و با یك ركابی داخل دستشویی میشوید،آب را باز میكنید تا صدای آب هم در سلفی تان بیوفتد.گوشی آیفونتان-را كه از قضا چینی است و بابایتان بمناسبت روز حمایت از سلفی گیران گینه ی نو خریده-از جیب مبارك درآورده كه در این لحظه چندتا وایبر هم می آید كه لامصب نمی شود جواب نداد.پس از گذشت حدود 10 دقیقه و زده شدن در دستشویی توسط برادر كوچك ترتان كه در حال داد زدن میگوید:بیااا دیگه....ریییخت! متوجه گذر زمان میشوید.و سریع یك سلفی فوری میگیرید و زیرش مینویسید:همه جا بیادت هستم.بیادم باش.با سریع می آیید بیرون كه با صحنه ی بدی روبرو میشوید كه برادر كوچك ترتان فرش را...

آیتم دوم ،شما طبق معمول دارید ظرف میشورید و آنطرف تر تلوزیون هم با صدای بلند دارد آكادمی كوروش رو نشون میده.آب باید باز باشد كه بخار ایجاد شده بتواند به شما در زدودن چربی ها كمك كند.هر از گاهی هم از آشپزخانه نگاهی به تلوزیون می اندازید كه ببنید این هفته چه كسی برنده میشود،در كمال ناباوری كامبیز برنده میشود.همزمان تلفن زنگ میخورد و بی بی سی شروع میكند به تحلیل پیروزی پر حاشیه ی اخیر كامبیز . شما هم وارد موضوع شده و در حالی كه با دستهای كفی روی صندلی آشپزخانه نشستید اجازه میدهید كه بخارآب به شستن ظرف ها ادامه دهد ...

5-كنسرت های آندر واتر:

این اصطلاح به آن دسته از كنسرت هایی گفته میشود كه اغلب افراد حداقل یكبار در زندگیشان آن را یا تجربه كرده اند یا حداقلتر شنیده اند(از طریق دیفال همساده).

حدود 10 دقیقه بازگذاشتن آب داغ برای ایجاد بخار طبیعی حس اجرا در سالن همایش های برج میلاد را تداعی میكند.فراموش نكنید كه باز بودن آب و خیس شدن موها به صورت تناوبی و استفاده از سنگ پا بجای میكروفن خیلی حالش بیشتر است.فراموش نكنید كه از جلوه های پرتاب آب،خودشیفتگی مفرط،اشاره به گروه كر و دریافت نامه از میان جمعیت حتما استفاده كنید.البته در این آیتم دو مانع همیشه وجود دارد.یكی همسایه ها هستند كه یا میگویند:اون آب لامصب و ببند مگه ارث باباته؟ یا :بِبُر اون صداتو ما چه گناهی كردیم آخه؟ . ... و این شما هستید كه باید با وجود این مشكلات به باز گذاشتن آب و ایجاد بخار ادامه دهید.
عباس جوادی



گردآوری : گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir

مطالب پیشنهادی :
آخرین قیمت مواد مخدر از زبان رئیس پلیس کشور
داعش کاظمیه عراق را به آتش کشید
قیمت طلا کاهش یافت
ایرانی‌ها برای خارج رفتن چقدر می‌پردازند؟
محمدرضا باهنر: همه ما رانت‌خوار نفت شده‌ایم